دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1401 - 09:55
برای تصدی پست ریاست

اعلام اسامی نامزدهای فدراسیون ژیمناستیک

اعلام اسامی نامزدهای فدراسیون ژیمناستیک
اسامی نامزدهای پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک مشخص شد.
کد خبر : 820678

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، ثبت‌نام از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک روز گذشته به پایان رسید و 11 نفر برای تصدی پست ریاست این فدراسیون ثبت‌نام کردند. فدراسیون ژیمناستیک در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و عابد حقدادی به‌عنوان چهارمین سرپرست در این فدراسیون مشغول به فعالیت است.  

ریاست این فدراسیون پرحاشیه پیش از این در اختیار اینچه درگاهی بود؛ او پس از پایان دوره ریاستش در فدراسیون به‌عنوان سرپرست فعالیتش را ادامه داد تا دی ماه سال ۱۴۰۰ با استعفای او حمید احمدی سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت.

از آن زمان تا به الان فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره می‌شود و یکی از فدراسیون‌هایی است که در این مدت بیشترین تغییر و جابه‌جایی را در بدنه فدراسیون داشته است. حالا با ثبت‌نام ۶ نامزد برای تصدی پست ریاست، قرار است روز‌های بلاتکلیفی این فدراسیون پرحاشیه به پایان برسد و یک نفر به‌عنوان رئیس متصدی امور شود.  

اسامی 11 نفر از نامزد‌های پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک به شرح زیر است: مجدالدین مستعان، عابد حقدادی، حبیب نوظهوری، مقداد قلندپور، سجاد نکویی و زهرا اینچه درگاهی، علی خسروی، مرتضی گلمکانی، علی یعقوبی، علی افضلی فرد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته