دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1401 - 14:55
توکلی‌زاده مطرح کرد؛

ارتقا سطح گردشگری در پایتخت با تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران

ارتقا سطح گردشگری در پایتخت با تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه اساسنامه و ساختار سازمان گردشگری شهرداری در حال طی شدن است، گفت: با تشکیل سازمان گردشگری شاهد رخداد‌های بهتری در حوزه گردشگری تهران خواهیم بود.
کد خبر : 820552

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله که همزمان با هفدهمین شنبه امید و افتخار، صبح امروز - شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱- برگزار شد، اظهار کرد: تم پارک‌ها و پارک‌های مفهومی عرصه جدیدی در حوزه گردشگری و سرگرمی در دنیا ایجاد کردند و در تهران نیز از این موضوع غفلت نشد و با طراحی‌هایی که از گذشته صورت گرفت، شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه از قبل پارک موضوعی شاهنامه شناسی و امروز افتتاح این پارک را شاهد هستیم، افزود: این پارک‌ها کمک می‌کنند در کنار تفریح، آموزش نیز اتفاق بیفتد و حتماً محیط زیست یکی از اولویت‌های اساسی ما است که توجه به آن اهمیت دارد. 

توکلی زاده ادامه داد: امروز شاهد بودیم که توجه به مفهوم محیط زیست و شناختن گونه‌های جانوری در این مجموعه نمایان بود و خوشحالیم که زنجیره خدمات ما در شنبه‌های امید و افتخار به حوزه گردشگری رسید؛ چرا که بر اساس سیاست‌های شورای شهر توجه به این حوزه جزء تکالیف ماست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه اساسنامه و ساختار سازمان گردشگری شهرداری در حال طی شدن است که با ایجاد آن یک الگوی گردشگری در شهر تهران نیز رخ خواهد داد، اضافه کرد: خوشبخانه شاهد بودیم سال گذشته مجموعه عباس آباد رکورد بازدید مخاطب را شکست و با تشکیل سازمان گردشگری شاهد رخداد‌های بهتری در حوزه گردشگری تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته