دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 23:42

دبیری: به دنبال مجوز بازیکنان سرباز هستیم/ همه امکانات مدنظرکی‌روش فراهم می‌شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: همه امکانات مورد نظر تیم ملی را فراهم می کنیم تا کی‌روش دغدغه‌ای نداشته باشد.
کد خبر : 82053

شهرام دبیری در خصوص اینکه چه زمانی پاداش تیم ملی فوتبال به اعضای تیم پرداخت می‌شود، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «پس از آنکه کارلوس کی‌روش با مشکلاتی مواجه شد که امکان آن می رفت تیم را رها کند، بلافاصله جلسات خوبی با او برگزار و قول هایی داده شد که امروز با عمل به آن سرمربی پرتغالی تیم ملی را بدون دردسر در کنار خود می بینیم.»


وی ادامه داد: «به همین منظور ورزشگاه دستگردی را آماده کردیم تا تمرینات تیم ملی در آن برگزار شود. کیفیت چمن این ورزشگاه درحال حاضر بسیار عالی است و از چمنی استفاده شده که در فصول مختلف بتواند دوام خود را حفظ کند. البته زمین دیگری را هم در نظر گرفتیم تا آلترناتیو زمین دستگردی باشد تا در صورت به وجود آمدن مشکل خاصی تمرینات تیم ملی در آنجا برگزار شود.»


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: «ما حقوق عقب افتاده کی‌روش و دستیاران او را پرداخت کردیم. اولویت ما پرداخت پاداش صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه است که این پول را هم به زودی پرداخت خواهیم کرد. برنامه ها را به خوبی جلو می بریم و مشکل خاصی وجود ندارد. ما متعهد شدیم امکانات لازم را به کی روش بدهیم و او هم در مقابل تیم ملی را به جام جهانی برساند.»


او در واکنش به ماجراهایی که در خصوص مسکن اوسیانو کروز به وجود آمده و اینکه او حاضر نشده در آپارتمانی زندگی کند که بهروان در آن ساکن است، تصریح کرد: «اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. پیش از این مربیان قبلی تیم ملی در این آپارتمان زندگی کردند و اوسیانو به خاطر حضور بهروان نیست که حاضر نیست در آنجا زندگی کند. او ترجیح می دهد در هتل ساکن باشد چرا که امکانت هتل را بهتر از یک واحد مسکونی می داند. ما هم به دنبال هتل مناسبی هستیم که اوسیانو در آن احساس آرامش کند.»


دبیری درباره بازیکنان سربازی که مورد نیاز کی‌روش هستند، هم بیان داشت: «رایزنی های لازم در این رابطه صورت گرفته تا به خاطر تیم ملی هم که شده همکاری های لازم برای حضور سربازها انجام شود و آنها مجوز همراهی تیم ملی را بگیرند. باید این اجازه را از سازمان نیروهای مسلح بگیریم تا تیم ملی با تمام موجودیت خود به مصاف حریفان خود در مرحله پایانی جام جهانی برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته