دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 18:01

صعود گیلان، خوزستان، سازمان مرکزی و تهران به مرحله نیمه نهایی فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی

تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شدند.
کد خبر : 82037

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات سراسری دسته یک فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد رامسر در سالن مجموعه ورزشی شهید چمران در حال برگزاری است، با پایان یافتن بازی تیم‌ها در دوره مقدماتی و حذفی، چهار تیم گیلان، خوزستان، سازمان مرکزی و تهران توانستند با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.


در چهارمین روز بازی‌ها امروز (دوشنبه ۱۳ اردیبهشت) 8 تیم با هم به رقابت پرداختند که تیم خوزستان پس از کسب نتیجه مساوی ۱-۱ مقابل تیم فارس توانست درضربات پنالتی ۴-۳ این تیم را شکست دهد.


در بازی دوم نیز دو تیم گیلان و همدان با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم گیلان با نتیجه ۴-۱ بر تیم همدان پیروز شد.


در پازی سوم هم دو تیم تهران و مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، تیم استان تهران ۲ بر ۱ تیم مازندران را شکست داد و تیم مازندران از دور بازی‌ها کنار رفت و در بازی آخر هم که بین دو تیم سازمان مرکزی و یزد برگزار شد، تیم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی توانست 3 بر صفر تیم یزد را شکست دهد.


این مسابقات در حضور دکتر جواد خلعتبری رئیس واحد رامسر، صابریون ناظر مالی مسابقات، کتال نماینده سازمان مرکزی در مسابقات، مجتبی نصیری معاون اداری و مالی واحد رامسر و فاضلی معاون اجرایی مسابقات برگزار شد.


به گزارش آنا، در مرحله نیمه نهایی تیم‌های خوزستان و گیلان و تیم سازمان مرکزی و تهران فردا (سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که در پایان بازای، دو تیم برنده به بازی نهایی راه یافته و دو تیم بازنده برای کسب مقام سوم و چهارمی باهم مسابقه می‌دهند.


مسابقه فینال این دوره از مسابقات ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه (۱۵ اردیبهشت) در سالن شهید چمران رامسر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب