دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1401 - 14:58
خدائیان در سفر استانی به زنجان:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است و باید این اعتماد وجود داشته باشد که کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند.
کد خبر : 820333

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به شهرستان ماهنشان سفر کرده است، با حضور در دادگستری این شهرستان، چند پرونده مهم و کثیرالشاکی را مورد بررسی قرار داد.

خدائیان ظهر امروز (۲۴ آذرماه) همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، با حضور در شهرستان ماهنشان، ضمن بازدید از محل دادگستری این شهرستان چند پرونده مهم و کثیرالشاکی این شهرستان را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری ماهنشان، گفت: دستگاه قضایی از جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است و انتظار عمومی ارائه یک رفتار علی(ع) گونه است و قاضی باید بداند که قضاوت با یک کار اداری متفاوت است.

این مسئول تصریح کرد: دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است و باید این اعتماد وجود داشته باشد که کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اگر موفق شویم این اعتماد را بین مردم ایجاد کنیم و مردم به دستگاه قضایی امیدوار باشند در کار خود موفق خواهیم بود.

خدائیان با تاکید بر احساس مسئولیت ارکان دستگاه قضایی، اظهار کرد: اگر همه همت کرده و اراده کنیم، مطمئنا اعتماد عمومی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: سفر استانی رئیس قوه قضائیه برای استان‌ها نعمت است و حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای با استفاده از اختیاراتی که قانون در اختیارش گذاشته، برای رفع مشکلات همکاران قضایی اهتمام دارد.

وی گفت: مشکلات همکاران قضایی شهرستان به رئیس قوه قضاییه منعکس می‌شود و مطمئن باشید وی همه راهکارها را برای رفع این مشکلات به کارخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته