دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آذر 1401 - 17:59
رئیس واحد تهران شمال مطرح کرد؛

رفع مشکلات با کاربردی کردن پژوهش‌ها

رفع مشکلات با کاربردی کردن پژوهش‌ها
گوهری ضمن تاکید بر اینکه رفع مشکلات با کاربردی کردن پژوهش‌ها محقق می‌شود، گفت: ما باید در عملکرد صداقت داشته باشیم تا بتوانیم دانشجویان پژوهشگر تربیت کنیم و سختی فرایند حوزه پژوهش را قبول داریم.
کد خبر : 820264

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عباس گوهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال صبح امروز ۲۳ آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهش‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال اظهار کرد: در دانشگاه نباید برتری جز علم داشته باشیم و دانشگاه تهران شمال از نظر جمعیت سومین رتبه در تهران را دارد.

وی با بیان اینکه رتبه اول و دوم جمعیت مربوط به دانشگاه‌های علوم تحقیقات و تهران مرکز است گفت: تهران شمال از نظر علمی در اولین رتبه قرار گرفته و امروز در حوزه پژوهش وضعیت خوبی داریم که باتوجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانیم جایگاه بالاتری داشته باشیم.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واحد تهران شمال در حوزه پژوهشی به دنبال تولید یک محصول است.

گوهری با اشاره به لزوم صداقت در عملکرد دانشگاه گفت: ما باید در عملکرد صداقت داشته باشیم تا بتوانیم دانشجویان پژوهشگر تربیت کنیم و سختی فرایند حوزه پژوهش را قبول داریم.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی درباره رتبه این واحد در حوزه پژوهشی گفت: ما در واحد تهران شمال رتبه ۹ را داریم و در حوزه پژوهشی فعالیت‌های خود را با کمک دانشجویان ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه باید پژوهش‌ها کاربردی شود ادامه داد: اگر مشکلات دانشگاه را بر اساس پژوهش‌ها حل کنیم، می‌توانم به مشکلات جامعه نیز رسیدگی کنیم که اینجا کاربردی بودن پژوهش‌ها خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته