دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1401 - 08:30
نباید اجازه دهیم والیبال آسیب ببیند

قوچان‌نژاد: بازنشستگی در این مقطع زمانی به صلاح والیبال ایران نیست

قوچان‌نژاد: بازنشستگی در این مقطع زمانی به صلاح والیبال ایران نیست
مربی والیبال کشورمان گفت: والیبال یک بار در دوره سرپرستی آسیب دید و دچار رکورد شد، نباید اجازه دهیم دوباره این اتفاق در والیبال رخ بدهد.
کد خبر : 820156

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره بازنشستگی داورزنی و سرپرستی فدراسیون والیبال گفت: به اعتقاد من در این مقطع زمانی با توجه به اینکه اجلاس آسیای مرکزی به میزبانی ایران و همچنین مسابقات کسب سهمیه المپیک پیش‌روست، تعیین سرپرست برای والیبال به ضرر این رشته خواهد بود. داورزنی تقریباً یک‌ساله دیگر از دوره ریاستش مانده و به‌نظرم باید این دوره را پشت سربگذاریم و پس‌ از آن در مورد فدراسیون والیبال تصمیم بگیرند.

**جابه‌جایی با این ضرب‌الاجل به صلاح والیبال نیست

وی گفت: ضمن این‌که داورزنی در هیئت رئیسه‌ فدراسیون جهانی کرسی دارد و این جابه‌جایی به والیبال ضربه می‌زند؛ چرا که تا دوباره والیبال ایران در فدراسیون جهانی کرسی کسب کند، زمان زیادی طول می‌کشد و این رشته آسیب می‌بیند. به‌نظرم در خصوص این موضوع باید کمی تدبیر صورت بگیرد، اگر قرار باشد در بحث بازنشستگی عمل کنند باید تدابیری بیاندیشند که او در فدراسیون بتواند کارش را ادامه دهد. این به نفع والیبال ایران است؛ آن وقت پس‌از پایان دوره ریاست او برنامه‌ریزی کنند و یا خود او دوباره و یا افراد جدیدتر با برنامه روی کار بیایند جابه‌جایی با این ضرب‌الاجل در رأس فدراسیون والیبال به صلاح نیست.

**نباید اجازه دهیم والیبال آسیب ببیند

مربی والیبال ایران اظهارداشت: در این مقطع هدایت فدراسیون با سرپرست اصلاً به مصلحت نیست، والیبال ایران یک‌بار از این سرپرستی آسیب دید و دچار رکود و مسائل خاص خودش شد. به‌نظرم حتماً باید مدیریت شود و در شرایطی که اجتماع ما به شادابی و نشاط نیاز دارد، والیبال یکی از این مسائل والیبال است و نباید اجازه دهیم آسیب ببیند، این موضوع را باید با درایت مدیریت کنیم. وزارت ورزش هم ملزمات قانونی در مورد بازنشستگی دارد و هم برخی موضوعات از سوی فدراسیون جهانی است که باعث می‌شود دست به عصا برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته