دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1401 - 14:56
در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه فن‌بازار صورت گرفت؛

گفت‌وگوی دکتر طهرانچی با محققان و پژوهشگران استان فارس

گفت‌وگوی دکتر طهرانچی با محققان و پژوهشگران استان فارس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار با محققان و پژوهشگران غرفه استان فارس گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 820004

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار که همزمان با هفته پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، بازدید کرد.

در این بازدید که با هدف آشنایی با آخرین دستاورد‌های پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، حدود نیم ساعت با محققان و پژوهشگران این غرفه دانشگاه گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگوی دکتر طهرانچی با محققان و پژوهشگران استان فارس

دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۶ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار حضور دارد و در مجموع ۳۰۰ محصول دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری، کشاورزی، فنی و مهندسی، نانو، شیمی، رباتیک و... ارائه کرده است که از این میان دانشگاه آزاد اسلامی فارس با ده‌ها محصول مختلف در صنایع پزشکی و مدل سه بعدی ضایعه بیمار، نانو مواد، ابدائات مرکز فمتو، تجهیزات الکترونیکی و سیستم تغذیه تعلیق سرامیکی، جزو غرفه‌های شاخص این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته