دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 20:00

آیت‌الله یزدی: رقابت انتخاباتی در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد

رئیس مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انتخابات این مجلس در نهایت سلامت، صفا، صداقت و صمیمیت برگزار شد، گفت: در مجلس خبرگان رقابت‌هایی که در انتخابات های دیگر امکان دارد باشد وجود ندارد.
کد خبر : 8200

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمد یزدی در اختتامیه هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که عصر امروز -چهارشنبه 20 اسفند- در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مهدوی‌کنی به بیان خاطره‌ای از وی پرداخت و اظهار کرد: زمانی‌که آیت‌الله مهدوی کنی ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند، تصمیم‌های ایشان بر وضعیت مجلس خبرگان رهبری مؤثر بود؛ امیدوارم با دعای خیر شما بتوانم به وظایف خود در جایگاه ریاست مجلس خبرگان عمل کنم.


وی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی شخصیت بزرگی بود که در نظام اسلامی یعنی قبل و بعد از انقلاب خدمات فراوانی ارائه کرد.


رئیس مجلس خبرگان رهبری، با بیان رقابت انتخاباتی در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد، گفت: برخلاف آنچه که کسانی ممکن است در بیرون بگویند در مجلس خبرگان رقابت‌هایی که در انتخابات های دیگر امکان دارد باشد، وجود نداشته است، ندارد و نخواهد داشت.


وی تأکید کرد: انتخابات مجلس خبرگان در نهایت صفا، صمیمیت و صداقت برگزار شد و برخی کنار رفتند و برخی نیز ماندند. بنابراین، این انتخابات براساس قانون و آیین‌نامه مصوب خبرگان به دور از همه اظهارنظرها، رقابت‌ها و مسائل دیگر انجام شد.


آیت‌الله یزدی با بیان اینکه مجلس خبرگان مجلس علماست، گفت: نمایندگان خبرگان در محل خود تکیه‌گاه دین مردم و اعتماد مردم هستند و این مجلس نیز از قداست لازم برخوردار است.


وی خاطرنشان کرد: در طی این دو روز اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان هم تکمیل شد و این موضوع حائز اهمیت است.


رئیس مجلس خبرگان ضمن تشکر از اعضای مجلس خبرگان نیز گفت: از اکثریت اعضا که در اجلاسیه و انتخابات شرکت کردند، تشکر می‌کنیم.


آیت‌الله یزدی همچنین از خبرنگاران و صدا و سیما به دلیل پوشش اخبار خبرگان، رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان که در برگزاری این اجلاس همکاری‌های لازم را داشتند قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته