دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

زانتی: بعید است مسی و رونالدو در جام جهانی بعدی باشند

زانتی: بعید است مسی و رونالدو در جام جهانی بعدی باشند
ستاره اسبق فوتبال آرژانتین می‌گوید احتمال حضور دو فوق ستاره فوتبال جهان به علت سن بالا در جام جهانی بعدی کم است.
کد خبر : 819981

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از کورا، خاویر زانتی اکنون در دوحه حضور دارد و بازی‌های تیم کشورش را تماشا می‌کند. او همچنین دیگر تیم‌های موفق جام را نیز زیر نظر داشته است.

ستاره پیشین آلبی سلسته اظهار داشت: برای رونالدو متاسف شدم و برای مسی آرزوی موفقیت می‌کنم. با توجه به شرایط سنی که دارند، بعید است بتوانند در جام جهانی ۲۰۲۶ باشند.

به اعتقاد کاپیتان اسبق آلبی سلسته، رونالدو ۳۷ ساله در جام جهانی بعدی ۴۱ ساله خواهد شد و مسی ۳۹ سالگی را تجربه خواهد کرد. از این رو احتمال بسیار کمی برای حضورشان در دوره بعدی جام جهانی وجود دارد.

زانتی همچنین عنوان کرد: مراکش تیمی باورنکردنی است و بازیکنان برجسته‌ای در لیگ‌های اروپایی دارد. آنها شایسته رسیدن به نیمه‌نهایی بودند. همچنان که فرانسه و آرژانتین با سزاواری فراوان به اینجا رسیدند.

زانتی ادامه داد: شگفتی بزرگ برای من، خروج آلمان و بلژیک در مرحله گروهی بود. به همین خاطر به بازیکنان کشورم توصیه می‌کنم مقابل کرواسی با تمرکز بازی کنند. باید درک کنند حریف تیمی سخت و پیچیده است. ما به حریف احترام می‌گذاریم و باید در میانه میدان برتری خود را به اثبات رسانیم.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم مسی، دی ماریا و آلوارز مقابل کرواسی تفاوت ایجاد خواهند کرد.

مصاف آرژانتین و کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی امشب در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته