دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی»؛

تجمع دسته‌های عزاداری در شهرک اکباتان برقرار می‌شود

تجمع دسته‌های عزاداری در شهرک اکباتان برقرار می‌شود
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی» ناحیه مقاومت بسیج قدس شهرداری منطقه ۵ به همراه هییت‌های عزاداری و دسته‌های منطقه در میدان بسیج شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد.
کد خبر : 819719

به گزارش گروه جامعه خیرگزاری آنا، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی» ناحیه مقاومت بسیج قدس شهرداری منطقه ۵ به همراه هییت‌های عزاداری و دسته‌های منطقه در میدان بسیج شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد.

این مراسم با همراهی دسته بزرگ دمام زنی ، سخنرانی حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر ماندگاری و مداحی حاج نریمان پناهی در مقتل شهید عزیز واقع در خیابان ورزش ادامه خواهد داشت .

محمدباقر فرهند « مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ » نیز اظهار داشت که همزمان با این تجمع بزرگ و برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، خیابانی مناسب در نزدیک محل زندگی شهید به نام شهید آرمان علی وردی نیز نامگذاری می شود و تابلوهای آن نصب خواهد شد . 

او اظهار داشت : میدان بسیج شهرک اکباتان نیز  با حفظ عنوان بسیج به نام شهید آرمان عزیز ، اصلاح نام خواهد شد. 

در همین خصوص ، از تمامی شهروندان ، بسیجیان و عاشقان انقلاب و همرزمان شهید دعوت می شود که در روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ در میدان بسیج شهرک اکباتان حضور بهم رسانند و ضمن محکوم کردن اقدامات عناصر ضد انقلاب بر حفظ وحدت ملی و امنیت  تاکید نمایند .

انتهای پیام/

برچسب ها: عزاداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته