دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازگشت به گذشته ما را از هدفمان دور می‌کند

مهاجری: در بازی دوستانه با استقلال انسجام تیمی خوبی داشتیم

مهاجری: در بازی دوستانه با استقلال انسجام تیمی خوبی داشتیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی دوستانه‌ای که مقابل استقلال انجام دادیم بازیکنان تیم تلاش خوبی کردند و انسجام خوبی داشتیم.
کد خبر : 819543

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهران حسنوند عضو کمیته انضباطی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای که انجام داده بود هدایت یزدی مدیرعامل این باشگاه را فردی کذاب و دروغگو خوانده و گفته بود وی با رفتارهای خود با آبروی نماینده مسجدسلیمان در لیگ برتر بازی می‌کند.سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان به این موضوع هم اشاره کرده که یزدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با پرسپولیس، رضا مهاجری سرمربی تیم را وادار کرده تا حرف‌هایی غیرواقعی را در مورد پیروانی مطرح کند. 

رضا مهاجری در واکنش به صحبت‌های حسنوند به خبرنگار ورزشی آنا اظهار داشت: ما از این مسئله عبور کردیم. داستان برای گذشته است و ما در حال تلاش هستیم تا انسجام تیمی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به دست آوریم.  اینکه دوباره به مسائل گذشته برگردیم به صلاح تیم نیست. اصلا به چنین موضوعی ورود نمی‌کنم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دوباره تیمم را جمع کنم. الان اگر بخواهم به یکسری مسائل گذشته که ربطی به شرایط تیم ندارد برگردم ما را از هدف‌مان دور می‌کند.

مهاجری با اشاره به اینکه تیمش در تهران تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کند، عنوان کرد: چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم و فردا هم در آخرین بازی دوستانه به مصاف مس رفسنجان می‌رویم. سپس راهی مسجدسلیمان می‌شویم تا آماده بازی با فولاد خوزستان شویم. خدا را شکر در بازی دوستانه‌ای که مقابل استقلال انجام دادیم بازیکنان تیم تلاش خوبی کردند و انسجام خوبی داشتیم. امیدوارم باشگاه حمایت لازم را از تیم انجام بدهد و بچه‌ها هم همدلی کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته