دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

امرابات: رکراکی شبیه به گواردیولا است، چرا خواب قهرمانی نبینیم؟

امرابات: رکراکی شبیه به گواردیولا است، چرا خواب قهرمانی نبینیم؟
ستاره سابق تیم ملی فوتبال مراکش، سرمربی شیرهای اطلس را با پپ گواردیولا مقایسه کرد و از ادامه شگفتی‌سازی تیمش گفت.
کد خبر : 819528

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، «نورالدین امرابات» به توانایی‌های ولید رکراکی، سرمربی تیم کشورش بسیار اعتقاد دارد و این مربی را همطراز با گواردیولا، سرمربی کاربلد منچسترسیتی می‌داند.

امرابات در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی الکاس گفت: باید از رکراکی تشکر کنیم. او مربی جوانی است، اما تجربه بالایی دارد و تیم ملی را به خوبی مدیریت می‌کند. به نظرم او شبیه به پپ گواردیولا است.

وی افزود: این مربی در هر مسابقه جام جهانی عالی عمل کرده و در بازی امروز نیز تیمی را به میدان فرستاد که موقعیت گل زیاد داشت.

امرابات ادامه داد: با برادران سفیان ارتباط تلفنی مستمر دارم. می‌دانم که جو تیم ملی فوق‌العاده است. امروز دیدیم آن‌ها چه شاهکاری کردند.

وی که تیم  کشورش روز گذشته یک بر صفر پرتغال را شکست داد و به نیمه‌نهایی جام جهانی رسید، در مورد اتفاقی بودن این صعود نیز حرف زد. او گفت: در یک مسابقه شما می‌توانید خوش شانس باشید و شانسی نتیجه بگیرید، اما آیا در ۵ مسابقه هم می‌توان شانسی نتیجه گرفت؟ نه. این موفقیت نشان سزاواری و همت است. بهتر است ببینید بازیکنان در زمین چه کار کردند و چقدر تلاش داشتند.

امرابات عنوان کرد: مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی باید مثل بازی با پرتغال عملکردی بالا داشته باشیم. به کمی اقبال و همچنین دعای هواداران نیاز داریم. بازی سختی خواهد بود. ان‌شاءالله که بتوانیم به فینال برسیم. ما با کرواسی، بلژیک، کانادا، اسپانیا و پرتغال روبرو شدیم. خدارا شکر به آن‌ها نباختیم. پس چرا رویاپردازی نکنیم و قهرمان جام نشویم؟

او تاکید کرد: ما مراکشی هستیم. من در هلند به دنیا آمدم، اما مراکشی هستم. به زبان عربی صحبت می‌کنم. به مراکشی و عرب بودنم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته