دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1401 - 15:51
برنامه دونده ایرانی برای بازی‌های آسیایی هانگژو

حسن تفتیان به جامائیکا رفت

حسن تفتیان به جامائیکا رفت
دونده کشورمان محل اردوی خود را برای آمادگی بیشتر در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص کرد.
کد خبر : 819410

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسن تفتیان، رکوردار ۱۰۰ متر المپیکی ایران، دوباره برای بازی‌های آسیایی هانگژو، در جامائیکا اردو می‌زند. او  بعد از مدت‌ها تمرین زیر نظر اونتانن گای در اردوی فرانسه، برای بازی‌های کشورهای اسلامی تمرین در جامائیکا و زیر نظر مربی جدیدش را امتحان کرد. اردویی که نتیجه‌اش هم از نظر خودش و فدراسیون قابل قبول بود، به همین دلیل او شب گذشته برای دو ماه راهی جامائیکا شد.

هاشم خزایی دبیر فدراسیون دراین باره به خبرنگار آنا گفت:حسن بعد از تجربه‌اش برای بازی‌های کشور‌های اسلامی، ترجیح داد دیگر با مربی فرانسوی‌اش تمرین نکند و برای پیشرفت بیشتر با مربی جامائیکایی کار کند.

رکورددار ۱۰۰ متر ایران  طبق قول و قرارش با فدراسیون اگر شرایط جسمانی و رکوردش  اجازه دهد برای قهرمانی داخل سالن قزاقستان به تهران برمی گردد، وگرنه در جامائیکا می‌ماند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی هم این قانون را مختص تفتیان نمی‌داند و گفت: نه فقط حسن تفتیان که حتی فرزانه فصیحی هم به شرط اینکه شرایط خوبی داشته باشد برای قهرمانی داخل سالن آسیا به تهران می‌آید و بعد از قهرمانی آسیا برای ادامه اردو به جامائیکا و صربستان برمی‌گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته