دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش تهران؛

تفاهم‌نامه فرآوری محصولات گرمسیری امضا شد

تفاهم‌نامه فرآوری محصولات گرمسیری امضا شد
دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان که با ۷ محصول فناورانه در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار تهران حضور دارد، تفاهم‌نامه همکاری فرآوری محصولات گرمسیری را امضا کرد.
کد خبر : 819264

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ارائه محصولات دستگاه آبساز، دستگاه تصفیه و ضدعفونی هوا، ماسک رسی، مالچ رسی، دستگاه آبیاری هوشمند و تایمر نیروگاهی در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار تهران مورد توجه بازدیدکنندگان و مسئولان قرار گرفت.

قباد بهزادی‌پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز از نمایشگاه با بازدید از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و صحبت با فناوران در جریان جزئیات عملکرد و محصولات استان قرار گرفته و فعالیت‌های مراکز رشد استان را مورد بررسی قرار داد.

ارائه محصولات بر اساس زیست‌بوم منطقه و توجه به رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات ارائه‌شده در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بوده است.

تفاهم‌نامه فرآوری محصولات گرمسیری امضا شد

در حاشیه نخستین روز از برگزاری نمایشگاه با رایزنی‌های انجام‌گرفته، نخستین تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز رشد این دانشگاه و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درباره فرآوری محصولات گرمسیری به امضا رسید.

به گزارش آنا، بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار تهران که از روز گدشته فعالیت خود را آغاز کرده است تا سه‌شنبه ۲۲ آذر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته