دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام رئیس کل نیروهای مسلح در پی درگذشت رستم قاسمی؛

تلاش‌های «رستم قاسمی» در جهت خنثی‌سازی آثار تحریم و تبعات جنگ اقتصادی ماندگار خواهد بود

تلاش‌های «رستم قاسمی» در جهت خنثی‌سازی آثار تحریم و تبعات جنگ اقتصادی ماندگار خواهد بود
رئیس کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن عرض تسلیت درگذشت رستم قاسمی بیان کرد: نقش‌آفرینی‌های ارزنده در جبهه مقاومت اسلامی، تلاش در جهت خنثی‌سازی آثار و تبعات تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و همراهی و کمک به دولت محترم در سکان‌داری وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی در لوح افتخارات آن مرحوم ثبت شده است.
کد خبر : 819133

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح امروز - پنجشنبه ۱۷ آذر - درگذشت.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در پیامی با یادآوری اینکه وزیر سابق راه و شهرسازی از فرماندهان پیشتاز سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس بوده است، نوشت: بی‌شک مجاهدت‌های ارزنده و کم‌نظیر آن سردار مخلص و مومن در دفاع مقدس و جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه ملت ایران و سپس در دیگر سنگر‌های حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین و عرصه سازندگی کشور از جمله در نیروی دریایی سپاه، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، نقش‌آفرینی‌های ارزنده در جبهه مقاومت اسلامی، تلاش در جهت خنثی‌سازی آثار و تبعات تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و همراهی و کمک به دولت محترم در سکان‌داری وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی در لوح افتخارات آن مرحوم ثبت شده است و برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند آینده میهن عزیزمان الهام‌بخش مدافعان انقلاب و خادمان ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش آنا، رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا(س) به همرزمان شهیدش پیوست.

سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد اما ایشان ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد.

از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته