دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 12:23
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مطرح کرد:

اعلام جزئیات مرگ دانش آموز ملکانی در اردوی مدرسه/ نیروهای امدادی دیر رسیدند

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، عنوان کرد: دانش آموز دختر 11 ساله به دنبال شنیدن جراحت برادرش به سمت او می‌دود که متاسفانه دچار سُرخوردگی و ضربه مغزی می‌شود.
کد خبر : 81860

نادر فکورنیا، رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره حادثه فوت دانش آموزی در اردوی مدرسه، گفت: این دانش آموز به همراه برادرش در یک مدرسه روستایی مشغول به تحصیل بودند که متاسفانه روز گذشته در اردوی دانش آموزی دچار حادثه شد و به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.


وی افزود: این دانش آموزان به همراه یک سرباز معلم و مدیر آموزگار که تنها کارکنان این مدرسه بودند، راهی اردو در ارتفاعات کوه شیروان شاهلو در 20 کیلومتری ملکان شدند.


فکورنیا با بیان اینکه تمام دانش آموزان با رضایت والدین و بیمه دانش آموزی عازم اردو شدند، عنوان کرد: محل اردو فاصله چندانی با مدرسه ندارد. اما متاسفانه به دلیل سختی راه، نیروهای امدادی نیز با تاخیر بر بالین مصدوم حاضر شده بودند.


رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش پیگیر مسائل بیمه‌ای این دانش آموز خواهند بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب