دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1401 - 13:41
بشیری در صحن مجلس:

وزارت ورزش و مرکز پژوهش‌ها حضور تیم ملی در جام جهانی را آسیب شناسی کند

وزارت ورزش و مرکز پژوهش‌ها حضور تیم ملی در جام جهانی را آسیب شناسی کند
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: نکات قابل تأملی در خصوص حضور تیم ملی وجود دارد که باید وزارت ورزش و جوانان و مرکز پژوهش‌های مجلس، این مسابقات را آسیب شناسی کنند.
کد خبر : 818310

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به نشست‌های مشترک دولت و قوه قضاییه با مجلس، گفت: لازم است تمام موارد قابل پیگیری از سوی همه قوا پیگیری شود تا مردم از نتایج این جلسات، بهره بیشتری ببرند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید بگذارند که عجوزه‌‎های خود فروخته و قلم به دستان مزدور با استفاده از تربیون‌های استکبار جهانی و هم پیمانان آن‌ها، مردم را مورد هجوم همه جانبه قرار دهند و بخواهند اهداف شوم اربابان خود را پیگیری کنند تا موجبات رنج، درد و عذاب مردم را فراهم کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، گفت: تیم ملی کشورمان با حرف و حدیث‌های زیادی در این مسابقات شرکت کرد و متأسفانه نتایج ضعیفی کسب کرد.

بشیری تصریح کرد: نکات قابل تأملی در خصوص حضور تیم ملی وجود دارد که باید وزیر ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های مسئول خصوصا مرکز پژوهش‌های مجلس، این مسابقات را آسیب شناسی کنند تا در آینده اصلاحات اساسی صورت گیرد و تیم‌های ملی کشور گرفتار مسائل بی پایه و اساس قرار نگیرند تا  با تکیه بر شجاعت و غیرت ایرانی در این تورنومنت‌ها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر نیرو به همراه رئیس جمهور در سفر به رئیس جمهور از خط دوم انتقال آب تهران به پادشت برای کشاورزی بازدید کرد که در محضر رئیس جمهور متعهد شد این پروژه مهم تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد که لازم است توسط مسئولان عمران منطقه‌‎ای استان تهران با سرعت و جدیت امور این پروژه به خصوص برای توافق با معارضین این پروژه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته