دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1395 - 10:49
با حضور هیاتی از کره جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری‌ سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با مرکز استپی کره‌جنوبی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با مرکز استپی کره جنوبی برای گسترش فعالیت‌های علمی، فناوری و همکای‌های متقابل امضا شد.
کد خبر : 81791

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران هیاتی 4 نفره متشکل از که یونگ گوک سونگ رئیس مرکز استپی (STEPI) به همراه هوانگ هی چو، مدیرکل مرکز، دکتر دئوک سون ایم پژوهشگر ارشد و ایون جوکیم، مدیر آموزش و منابع انسانی مرکز حضور داشتند، با بازدید از بخش‌های مختلف سازمان از جمله پژوهشکده زیست فناوری و مرکز رشد، از نزدیک با فعالیت‌های سازمان آشنا شدند و تفاهم‌نامه‌ همکاری این مرکز با سازمان به امضا رسید.


براساس این تفاهم‌نامه، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تنها محور ملی ارتباطی با مرکز استپی است و همکاری این مرکز با همه دستگاه‌های تخصصی در کشور، از طریق سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مدیریت می‌شود.


از دیگر محورهای همکاری پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه تعریف و اجرای پروژه‌های مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک و تبادل متخصصین است.


مرکز عام‌المنفعه استپی (STEPI) در زمینه توسعه و پژوهش سیاست‌گذاری فعالیت می‌کند و نقش کلیدی در رشد اقتصادی کره جنوبی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته