دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1401 - 09:30
فدراسیون بدهی سرسام‌آوری دارد

احدی: نگاه مسئولین به بوکس بدبینانه شد

احدی: نگاه مسئولین به بوکس بدبینانه شد
مربی بوکس کشورمان گفت: حسینی با چالش زیادی در فدراسیون بوکس روبه‌رو است؛ نگاه مسئولان به این رشته بدبینانه شده و فدراسیون هم بدهی سرسام‌آوری دارد.
کد خبر : 817513

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره انتخاب سرپرست فدراسیون بوکس گفت: متأسفانه اتفاقات خوبی در بوکس ایران رقم نخورد. پناهندگی ثوری ضربه بزرگی به بوکس ایران وارد کرد و باعث نگرانی جامعه بوکس شد. این اتفاق باعث شد تا مسئولین به بوکس بدبین شوند. امیدوارم با تغییراتی که در راس فدراسیون اتفاق افتاده شرایط این رشته بهتر شود.

**حسینی در شرایط مناسبی به فدراسیون نیامد

وی گفت: ما بار‌ها در مورد ثوری صحبت کردیم و گفتیم او گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون بوکس نیست، اما هیچ کس گوش نداد و متأسفانه عده‌ای به دنبال این افتادند که در مجمع برای او رای جمع کنند. آن‌ها هم حالا باید پاسخگو باشند.البته وقتی افراد براساس شایستگی‌های خود انتخاب نمی‌شوند چنین مشکلاتی هم در فدراسیون به وجود می‌آورند. با این حال خیلی خوشحالم که حسینی سرپرستی بوکس را برعهده گرفت. او از خانواده بوکس است و تحصیل‌کرده است و سابقه مدیریتی هم دارد. هر چند معتقدم حسینی در شرایط مناسبی به فدراسیون نیامد و کار سختی پیش رو دارد. الان در شرایطی هستیم که موافقان و مخالفان او باید دست به دست هم دهند و به او کمک کنند تا بوکس از بحران خارج شود. متأسفانه الان نگاه‌ها به بوکس بد شده و ما خودمان باید این نگاه را تغییر دهیم.

**بوکس بدهی‌های سرسام‌آوری دارد

مربی بوکس کشورمان عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی که الان بوکس با آن درگیر است بدهی‌های سرسام‌‌آوری است که فدراسیون دارد. متأسفانه بدهی زیادی از دوره ثوری به جا مانده و سرپرست فدراسیون در قدم اول باید این بدهی‌ها را سر و سامان بدهد.

**الان وقت تغییر و جابه‌جایی نیست

وی در مورد تغییر در کادرفنی گفت: به نظر من بحث فنی الان در اولویت نیست، حسینی باید در وهله اول فدراسیون را سازماندهی کند و رابطه فدراسیون را با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بهتر کند. الان وقت جابه‌جایی نیست و باید تعامل ایجاد کند. به هر حال آبروی بوکس با اتفاقی که افتاد از بین رفت و حسینی باید این مسائل را مدیریت کند. کار سختی پیش رو دارد، امیدوارم همه خانواده بوکس در کنار هم بتوانند با همراهی شرایط بهتری در بوکس ایران به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته