دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

یادداشت رسانه آمریکایی خطاب به برهالتر؛ منتظر قدرتمان مقابل ایران هستیم!

یادداشت رسانه آمریکایی خطاب به برهالتر؛ منتظر قدرتمان مقابل ایران هستیم!
یک رسانه آمریکایی در یادداشتی به گرگ برهالتر گوشزد کرده که شاگردانش باید با روحیه بالا مقابل ایران به میدان بروند.
کد خبر : 817452

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال آمریکا در بازی پایانی گروه B جام جهانی قطر از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

شاگردان گرگ برهالتر پس از تساوی مقابل ولز و انگلیس برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل ایران نیاز دارند. همین مساله موجب شده رسانه فاکس اسپورت طی یادداشتی به برهالتر گوشزد کند که این دیدار از چه حساسیت بالایی برخوردار است.

خلاصه این یادداشت را می‌خوانید:

"تاکتیک‌ها در فوتبال عالی هستند. آن‌ها جذاب هستند. کنجکاوی در آن‌ها به شما امکان می‌دهد نگاه عمیق تری به بازی داشته باشید، عنصر ذاتی شطرنج مانند در این ورزش را در آغوش بگیرید، و مانند یک خرگوش شعبده کرده و آن را از کلاه خارج کنید.

اما امروز نه. الان نه.

نه برای ایالات متحده که با یک مسابقه مواجه شده که در آن باید ایران را شکست دهد. یا نتیجه‌ای که آن را دوست ندارد؛ حذف از جام جهانی قطر.

اکنون زمان X‌هایی که دوست داریم و O‌هایی که به همان اندازه سرگرم کننده هستند، نیست. اکنون وقت آن نیست که هواداران فوتبال آمریکایی، چه جدید و چه قدیمی، در مورد سیستم ۴-۴-۲ یا ۴-۳-۳ حرف بزنند و نظر بدهند، زیرا، اگر همه چیز به نحوی پیش برود، و آن‌ها نیاز به یک گل دیر هنگام داشته باشند، ممکن است فقط با سیستم ۰-۰-۱۱ بازی کنند!

اکنون زمان حرف زدن درباره ترکیب‌ها یا حتی انتخاب‌ها نیست. برهالتر گفته بود: "ما معتقدیم (بازی با ایران) مسابقه‌ای خواهد بود که در آن نتیجه به این بستگی دارد که چه کسی تلاش بیشتری انجام دهد و در زمین بهتر بازی می‌کند. "

پیروزی امشب، و حضور در مرحله یک هشتم نهایی تضمین شده است، جایی که می‌توان با بزرگان دنیای فوتبال بازی کرد و همه می‌توانند نسبت به همه چیز احساس خوشحالی کنند. در صورت تساوی یا باخت، بلیت هواپیما به خانه در رختکن منتظر خواهد بود. ساده است. بیایید آن را پیچیده نکنیم.

اگر اوضاع بسته بماند و ایران به تساوی نزدیک‌تر شود که به خوبی به آن‌ها کمک می‌کند، می‌توانید تاکتیک‌ها را فراموش کنید. احتیاط؟ چه احتیاطی؟ برهالتر بدون برنامه وارد بازی نمی‌شود، اما نمی‌خواهد گروهش در محدودیت‌های انطباق با ترکیب و سیستم‌ها قرار بگیرد. او نیاز به دیدن روحیه و خشونت دارد. جایی برای هیچ تردیدی نیست.

ما هم همینطور هستیم گرگ. آماده برای قدرت آمریکا. آماده برای شجاعت. آماده برای تیم شما و برای نشان دادن توانایی‌های بزرگ. هر طور که می‌خواهی ترکیب را انتخاب کن، زیرا این بار این چیزی نیست که مهم باشد. "

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته