دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1401 - 12:20
فلاحی در تذکر شفاهی:

دستگاه قضا سطح رأفت اسلامی را در برخورد با معترضین گسترش دهد

دستگاه قضا سطح رأفت اسلامی را در برخورد با معترضین گسترش دهد
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به خاطر رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، انتظار داریم این سطح رأفت گسترش پیدا کند چرا که معترضین فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
کد خبر : 817404

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: طبق تعریف ستاد کل از منطقه جنگی، این منطقه منطقه‌ای است که تحت تصرف و اسارت و در حال گلوله‌باران و بمباران شدید است این در حالی است که استان ایلام تا پایان جنگ مدام درگیر دفاع از کشور بود و حتی عملیات تنگه کوشک بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اتفاق افتاد و اکثر شهرستان‌های ما درگیر بمباران‌های شدید دشمن بعثی بودند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: متأسفانه سه شهرستان هلیلان، چرداول، سیروان از مزایای مناطق جنگی برخوردار نیستند، انتظار می‌رود با توجه به نامه جدید ستاد کل که ۳ شهرستان را در زمره مناطق جنگی آورده است، سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را اختصاص دهد.

وی بیان کرد: سازمان سنجش لطفا توجه کند به جای اینکه سالانه چند هزار داوطلب و چند صد دانشجو را در شرایط غیررقابتی، پرالتهاب و غیرکنکوری به آزمون مجدد دعوت کند، در حالی که نه صورتجلسه‌ای علیه آن‌ها وجود دارد و نه ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته شده و نه حتی گزارش نهاد‌های امنیتی ضمیمه آن است و‌تر و خشک را با هم می‌سوزانند، آب که از سرچشمه گل آلود شده است را پاک و مطهر کند و دست مافیای بزرگ خرید و فروش سوالات، تقلب در کنکور را قطع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: کمیسیون صنایع هر چه سریعتر لایحه اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کند تا در صحن بتوانیم ضمن حمایت از رانندگانی که تمام سرمایه خود را خرج خرید خودروی وارداتی کرده‌اند، دست دلالانی که امروز مافیای واردات خودرو را تشکیل داده‌اند قطع کنیم.

فلاحی اظهار داشت: از دستگاه قضا به خاطر رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، انتظار داریم این سطح رأفت گسترش پیدا کند چرا که معترضین فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته