دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

عقب‌نشینی به روش کلینزمن: با کی‌روش تماس می‌گیرم تا اوضاع آرام شود!

عقب‌نشینی به روش کلینزمن: با کی‌روش تماس می‌گیرم تا اوضاع آرام شود!
یورگن کلینزمن، اسطوره آلمانی می‌خواهد با کارلوس کی‌روش صحبت کند تا اوضاع بین آن‌ها آرام شود.
کد خبر : 817017

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یورگن کلینزمن با اظهارات خود کی روش را عصبانی کرد. او به عنوان مهمان کارشناس بی بی سی در روز جمعه پس از برتری ۲-۰ ایران مقابل ولز در جام جهانی اظهاراتی را بیان کرد.

به نظر کی‌روش، اظهارات کلینزمن «تلاش‌ها، فداکاری‌ها و مهارت‌های ایران» را تحقیر کرد. سرمربی پرتغالی از کلینزمن خواست تا با تیم و فرهنگ ایران آشنا شود اما فدراسیون فوتبال ایران خواستار استعفای اسطوره آلمانی از حضور در گروه تحقیقات فنی فیفا شد.

کلینزمن روز یکشنبه در برنامه بی بی سی از به واکنش کی روش پاسخ داد: بعضی چیزها واقعاً خارج از چارچوب بود. سعی می‌کنم با او تماس بگیرم و اوضاع را آرام کنم. من هیچ وقت از کارلوس یا تیم مربیگری ایران انتقاد نکرده‌ام. حتی برخی فکر می‌کردند که من از داور انتقاد می‌کنم، زیرا او در مورد رفتار آن‌ها (تیم ایران) روی نیمکت کاری انجام نداد. تمام صحبتم این بود که آن‌ها احساسی با شرایط برخورد می‌کنند که در واقع از بعضی جهات قابل تحسین است. تمام نیمکت آن‌ها در تمام طول بازی با تیم داخل زمین همراه بود. آن‌ها بالا و پایین می‎‌پریدند و کارلوس مربی بسیار احساساتی است. او به طور مداوم کنار زمین حضور دارد و سعی می‌کند به بازیکنانش انرژی بدهد و آن‌ها را راهنمایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته