دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
غلامرضا صنعتگر در گفت‌وگو با آنا:

باورهای ملی‌ را به خاطر برخی بی‌مهری‌ها زیرپا نمی‌گذارم

باورهای ملی‌ را به خاطر برخی بی‌مهری‌ها زیرپا نمی‌گذارم
خواننده محبوب پاپ کشور گفت: ارزش‌های مذهبی،‌ اعتقادات و باورهای ملی‌ برای من خیلی مهم است. اگر باز هم کاری درباره ایران به من پیشنهاد شود، با افتخار آن را می‌خوانم.
کد خبر : 816884

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری آنا، «غلامرضا صنعتگر» خواننده موسیقی پاپ ایران در تازه‌ترین اثر موسیقیایی خود قطعه‌ای به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲ در حمایت از تیم فوتبال ایران منتشر کرد. این قطعه توسط مرکز موسیقی مآوا با شعری از امیر ارجینی، ملودی ازهادی کولیوند و تنظیم حامد جهانبخش به تهیه کنندگی احمد ناصری‌پور تهیه شد.

** قطعه جام جهانی را به عشق تیم ملی غیرتمند فوتبال خواندم

«غلامرضا صنعتگر» در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی آنا درباره این قطعه اظهار داشت: کار توسط موسسه فرهنگی هنری مأوا به من پیشنهاد شد، بنده هم به عشق وطن، مردم نجیب سرزمینم و تیم ملی غیرتمند فوتبال آن را خواندم.

وی درباره ویژگی‌های این قطعه موسیقیایی گفت: زمانی که موسیقی و شعر را شنیدم، مضمون شعر را پرمحتوا و روحیه بخش دیدم، موسیقی کار خوب ساخته شده بود و جنبه احساسی و حماسی آن پررنگ بود.

** باور ملی برایم مهم است

صنعتگر در پاسخ به این سوال که آیا برای خواندن این قطعه موسیقیایی دچار تشکیک نشده، گفت: من از روزی که به طور حرفه‌ای وارد حوزه موسیقی شدم، چارچوب کارم مشخص بود. همه کسانی که بنده را می‌شناسند، می‌دانند که ارزش‌های مذهبی، اعتقادات و باور‌های ملی برایم خیلی مهم است.

وی با تأکید براینکه باور‌های ملی‌اش را به خاطر بی مهر‌ی عده‌ای زیرپا نمی‌گذارد، گفت: انسان اگر در هر مسئله‌ای ایمان قلبی داشته باشد، هیچوقت دچار شک و تردید نمی‌شود.

این خواننده محبوب پاپ کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر باز هم کاری با رویکرد ملی گرایی به او پیشنهاد شود، می‌پذیرد یا خیر، توضیح داد: اگر موسیقی و ترانه خوبی در این زمینه تولید و به بنده پیشنهاد شود حتما با افتخار آن را می‌خوانم. سربلندی ایران و ایرانی آرزوی قلبی همه ایرانیان آزاده و شریف است.

باورهای ملی‌ را به خاطر برخی بی‌مهری‌ها زیرپا نمی‌گذارم

به گزارش آنا، غلامرضا صنعتگر متولد سال ۱۳۵۴ از بندرعباس است. وی سازهایی، چون پیانوو گیتار می‌نوازد و در زمینه آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی فعالیت می‌کند. نخستین آلبوم صنعتگر «شیک و پیک» بود و پس از آن وی به طور جدی خوانندگی را دنبال کرد و موفق شدن آهنگ‌های زیادی بخواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته