دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 16:40

نصرالله سجادی: اگر مجوز نبود چطور کاندیداها ثبت‌نام کردند/ انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: دعوت‌نامه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال ارسال شده و کفاشیان هم برای من به عنوان عضو مجمع دعوت‌نامه فرستاده و باید انتخابات برگزار شود.
کد خبر : 81654

به گزارش گروه ورزشی آنا، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع فدراسیون بدمینتون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «بدمینتون رشته‌ای است که کسب سهمیه در آن سخت است چون قهرمانان جهان در آسیا حضور دارند و سطح این رشته در آسیا بالاست.»


وی در ادامه در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «انتخابات طبق آن چیزی که قبلا اعلام شده، شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.»


معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص اینکه گفته می‌شود مجوز برگزاری انتخابات هنوز صادر نشده است، گفت: «من نشنیده‌ام که انتخابات بدون مجوز باشد. دعوت‌نامه‌ها ارسال شده و کفاشیان هم برای من به عنوان عضو مجمع دعوت‌نامه فرستاده و باید انتخابات برگزار شود. اگر مجوز نبوده بر چه اساس ثبت‌نام کرده‌اند.»


سجادی در خصوص اینکه در آستانه انتخابات‌ها برخی خود را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کنند و در حال حاضر از سوی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال و یکی از گزینه‌های فدراسیون جودو چنین چیزی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: «ما هیچ‌گاه گزینه‌ای برای انتخابات‌های فدراسیون‌های ورزشی نداریم. چه فوتبال، چه جودو و چه هر رشته دیگر.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته