دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 16:15

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی:‌ درخواست برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

لزوم پرداخت حقوق، مزایا و پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان و تسریع در پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی است.
کد خبر : 81639

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس به شرح زیر قرائت کرد.


حسین دهدشتی نماینده آبادان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: توضیح در مورد علت تعلل در پرداخت تسهیلات برای ساخت پنج سکوی حفاری دریایی در خرمشهر و آبادان توسط بانک صنعت و معدن.


عبدالله سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی:‌ توضیح علت عدم تکمیل پل راه‌آهن خرمشهر.


احمدعلی مقیمی نماینده بهشهر به وزیر آموزش و پرورش: توضیح در مورد علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و به رئیس جمهور: توضیح در مورد علت عدم تخصیص اعتبارات مربوط به ماده 180 قانون بودجه کشور در سال 94 و لزوم تسریع در تامین و تخصیص اعتبار سازمان صدا و سیما و لزوم اعلام نقض برجام با توجه به کارشکنی گروه 1+5 در اجرای تعهدات و تسریع در پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد.


داود محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، معوقات حق التدریسی‌ها و اضافه کار فرهنگیان، حقوق پیش دبستانی و کادر اداری و آموزشی مدارس مشارکتی به وزیر بهداشت و درمان: تسریع در اجرای قانون تعرفه گذاری نظام پرستاری.


سید راضی نوری نماینده شوش به وزیر کشور: تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان روستاهای حوزه انتخابیه.


محمد سقایی نماینده نی‌ریز و استهبان به رئیس جمهوری: لزوم تعیین خسارت و تامین اعتبار لازم برای پرداخت به کشاورزان سرمازده حوزه انتخابیه.


جمشید جعفرپور نماینده لارستان به وزیر خارجه: لزوم برخورد مقتدرانه دولت در موضوع اخراج ایرانیان از برخی شیخ‌نشین‌های کوچک حوزه خلیج فارس و حمایت از حقوق شهروندان ایرانی.


نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، علیرضا محجوب نماینده تهران و سید عنایت‌الله هاشمی نماینده سپیدان به وزیر کشور: تسریع در نوسازی حمل ونقل شهری.


نادر قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزرای دادگستری و صنعت:‌ جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت برنج و به وزیر آموزش و پرورش جلوگیری از افزایش تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان و نظارت بیشتر و کارشناسانه بر کیفیت وسایل نقلیه عمومی و صلاحیت رانندگان برای ایاب و ذهاب فرهنگیان و دانش‌اموزان جهت جلوگیری از حوادث ناگوار رانندگی وزیر صنعت:‌ تسریع در تکمیل هشت طرح فولادی کشور، به وزیر نفت: تسریع در تحویل قیر برای راه‌های روستایی کشور به ویژه از سوی پالایشگاه تبریز به وزیر دفاع: صدور دستور به پالایشگاه تبریز برای تحویل مواد اولیه قیر آسفالت برای بهسازی روستاهای کشور، به وزیر راه و شهرسازی:‌ تسریع در اجرایی طرح ‌های بهسازی راه های روستایی کشور.


عبدالرحمان رستمیان، علیرضا مرندی و محمدمهدی شهریاری نمایندگان دامغان، تهران و زاهدان به وزیر صنعت: توضیح در مورد علت ارائه مجوز برای ساخت کارخانه های مواد دخانی.


ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور:‌ توضیح در مورد علت عدم توجه کافی و رسیدگی لازم به آسیب‌دیدگان از وقوع سیل اخیر در استان لرستان و ایلام .


حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهوری: تسریع در حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز و اجرایی مصوبات هیأت مدیره جدید مبنی بر کاهش فشار دستگاه های دولتی.


حسینی، کوثری، شهروز افخمی و احمد سالک نمایندگان قزوین، تهران،‌ملکان و اصفهان به رئیس جمهوری: توضیح در مورد علت اجرای مصوبه مجلس راجع به رزمندگان معسر مربوط به پرداخت حقوق و معوقات آن‌ها.


فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در احتساب سنوات خدمتی حق التدریسی هایی که قبل از سال 90 به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.


شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر نفت:‌ توضیح در مورد علت توقف احداث جایگاه های عرضه بنزین و ارائه خدمات بین راهی به وزیر آموزش و پرورش : توضیح در مورد علت عدم محاسبه بخشی از حقوق بازنشستگان فرهنگی با وجود احکام صریح قانونی، به وزیر جهاد کشاورزی:‌ لزوم حل مشکلات موجود در حوزه خرید شیر دامداران و مناقصه های شرکت خدمات حمایتی کشاورز، صندون توسعه کشاورزی و دامپروری، خرید نهاده های دامی، تنظیم بازار مرغ و انتصابات برخی مسئولان.


رضا رحمانی نماینده تاکستان به وزرای دادگستری، کشور، جهاد کشاورزی و اقتصاد: لزوم رسیدگی جدی و برخوردقانونی برای جبران خسارات وارده به باغداران شهرستان تاکستان.


رسول خضری نماینده پیرانشهر به وزیر کشور: تسریع در پرداخت قانونی با تخلف آشکار فرماندار سردشت در خصوص تضییع حق و حقوق کسبه و اصناف و بازاریان.


ناصر سودانی نماینده اهواز به رئیس جمهوری : توضیح در مورد علت حذف اعتبارات مهار ریزگردها در لایحه بودجه 95 و تسریع در جبران خسارات وارده به مردم سیل زده به خصوص کشاورزان و دامداران و صدور دستور برای رفع مشکلات پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد، به وزیر نیرو: تسریع در رسیدگی به وضعیت آب شرب مردم شهرستان کارون.


آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از برخورد ناشایست سازمان منابع طبیعی با روستاییان به وزیر اقتصاد: جلوگیری از بی توجهی بانک‌ها از پذیرش ضمانت وام بانکی بازنشستگان بالای هفتاد سال .


امیر خجسته نماینده همدان به وزیر آموزش و پرورش : لزوم ارسال لایحه جامع جهت رفع تبعیض ناروای حقوق فرهنگیان و پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت در اسرع وقت.


فاطمه رهبر نماینده تهران به رئیس جمهوری: لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های الگوی مصرف و ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای نمونه مشابه داخلی توسط دستگاه های دولتی.


سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر کار و رئیس جمهوری: لزوم برنامه ریزی دقیق برای پرداخت منظم و به موقع حقوق مستمری بازنشستگان صنعت فولاد در سال 95


زهره طبیب زاده نماینده تهران به وزیر علوم: توضیح در مورد علت انتصاب مشاور دفتر امنیتی آمریکا در دبی به عنوان سرپرست همکاریهای بین‌المللی وزارت علوم.


احمد سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهوری: لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رفع رکود اقتصادی.


صلاحی نماینده تفرش به وزیر ورزش و جوانان: توضیح در مورد علت عدم برخورد قاطع وزارت ورزش و جوانان نسبت به خواسته های غیرمنطقی حکام آل سعود راجع به عدم برگزاری مسابقات فوتبال در جمهوری اسلامی ایران .


منظری توکلی نماینده بافت به وزیر خارجه: حل مشکل مصادره دو میلیارد دلار دارایی ایران توسط غاصبان و دژخیمانانان آمریکایی .


دهدشتی نماینده آبادان، جلیلی نماینده مسجد سلیمان و بهمئی نماینده رامهرمز به وزیر کشور: اظهارات سخیف و غیر کارشناسی استاندار یزد در خصوص برداشت آب از سرچشمه های کارون.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته