دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرمربی سایپا: برکنار نشده‌ام

«مجید جلالی» سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: تا زمانی که هیات مدیره باشگاه سایپا به صورت رسمی موضوع اخراجم را اعلام نکند، سرمربی تیم فوتبال سایپا هستم و به کارم ادامه خواهم داد.
کد خبر : 81609

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، اظهارنظر سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران نخستین واکنش به برخی اظهارنظرهای رسانه ای در مورد برکناری اش از جمع کادر فنی این تیم است.


وی گفت: تمرینات تیم به مدت دو روز تعطیل بود و از عصر یکشنبه تمرینات بازیکنان آغاز می شود.
جلالی افزود: هنوز هیات مدیره باشگاه سایپا تماسی مبنی بر قطع همکاری با من نگرفته اند و به همین دلیل و بر اساس تعهدی که به تیم دارم، در تمرینات عصر یکشنبه حضور خواهم داشت.
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به هر تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه احترام می گذارم.
«بیت الله رضایی» مدیر عامل باشگاه سایپا و «مجید جلالی» سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، پس از شکست دو بر یک سایپا مقابل استقلال تهران،‌ مصاحبه های تندی علیه یکدیگر کردند.
این مصاحبه ها سبب شد مدیر عامل باشگاه سایپا اعلام کند: جلالی اخراج شده است.
سرمربی سایپا نیز اعلام کرد: موضوع اخراج از کادر فنی سایپا به صورت کتبی و شفاهی ارائه نشده و همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
هیات مدیره باشگاه سایپا هنوز نسبت به این اتفاقات واکنشی نشان نداده است. نشست هیات مدیره باشگاه سایپا قرار است فردا - دوشنبه - برگزار شود.
وی در خصوص برخی اخبار مبنی بر قرارداد 12 میلیارد ریالی با باشگاه، گفت: مجموع قرارداد من و پنج دستیارم در سایپا 12 میلیارد ریال است.
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نیمی از این مبلغ مربوط به قرارداد من و بقیه مربوط به قرارداد دستیارانم است.


انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته