دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1401 - 17:37

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی
مجموعه بتن سرمد با سال ها سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، ارائه دهنده انواع دستگاه بلوک زنی است.
کد خبر : 815910

به گزارش خبرگزاری آنا، مجموعه بتن سرمد با سال ها سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، ارائه دهنده انواع دستگاه بلوک زنی است. این مجموعه به عنوان بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی شناخته می شود.

بلوک های سیمانی از جمله مصالح ساختمانی هستند که برای ساخت انواع سازه مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید بلوک های سیمانی، نیاز به استفاده از دستگاه بلوک زنی است که این دستگاه در تنوع بالایی در بازار کشور وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد این دستگاه و انواع مختلف آن صحبت کنیم.

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی چیست

دستگاه بلوک زنی یکی از انواع دستگاه های موجود در بازار کشور ایران است که می تواند برای تولید بلوک های سیمانی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه بلوک زنی، در گروه دستگاه های الکترونیکی و یا دستی قرار می گیرد که می تواند با قالب های مشخصی اقدام به تولید بلوک های سیمانی برای ساخت و ساز در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری کند.

انواع دستگاه بلوک زنی

اگر به دنبال خرید دستگاه بلوک زنی هستید، در ابتدا باید در مورد انواع دستگاه بلوک زنی اطلاعات کسب کنید. در حال حاضر سه نوع دستگاه بلوک زنی در بازار کشور ایران وجود دارند که تحت عنوان دستگاه بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک شناخته می شود. در ادامه هر یک از این دستگاه ها را معرفی می کنیم:

  •  دستگاه بلوک زنی دستی

این دستگاه، ساده ترین نوع دستگاه بلوک زنی است. دستگاه های بلوک زنی دستی بسته به تعداد قالب هایی که دارند، سرعت های مختلفی برای تولید بلوک نیز خواهند داشت. معمولا در یک بازه زمانی 8 ساعته می توان با کمک این دستگاه بلوک زنی حدود 200 الی 700 عدد بلوک تولید کرد. البته میزان فعالیت اپراتورها تاثیر بسیار زیادی روی سرعت تولید بلوک با کمک این دستگاه ها دارد.

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

در صورتی که بودجه زیادی برای خرید دستگاه بلوک زنی ندارید، می توانید اقدام به خرید دستگاه بلوک زن دستی کنید. این دستگاه طول عمر بالایی دارد، ولی به دلیل اینکه برای تولید بلوک ها نیاز به اپراتور دارد چندان محبوب نیست.

  •  دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی است که می تواند مراحل مربوط به تولید بلوک ها را با سرعت بیشتری انجام دهد. این دستگاه به صورت دقیق تر اقدام به تولید بلوک می کند و می تواند برای تولید انواع بلوک های دیواری و سقفی مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک دارای دستگاه ویبره قالب به صورت برقی است. همچنین پرس موجود در این دستگاه نیز به صورت هیدرولیکی می باشد. از مزیت های این دستگاه بلوک زن، می توان به امکان نصب قالب های 4 تایی، 5 تایی و 6 تایی اشاره کرد.

  •  دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک در گروه گران قیمت ترین دستگاه های بلوک زنی قرار می گیرد. این دستگاه می تواند با سرعت بیشتری اقدام به تولید بلوک کند، چرا که اپراتور هیچ تاثیری روی سرعت این دستگاه ندارد. با کمک دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک می توان انواع بلوک ها از جمله آجر، سنگ فرش، سنگ مرمر و ... را در اندازه های مختلف تولید کرد.

امکان تعویض قالب در دستگاه بلوک زنی اتوماتیک وجود دارد. این دستگاه ها با سرعت بسیار زیادی اقدام به تولید بلوک در حجم انبوه می کنند. قالب های موجود در دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بسیار متنوع اند و از 6 تایی تا 12 تایی قابل خریداری هستند. البته مدل های معمولی دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک دارای حداکثر 11 قالب و مدل 12 قالبه، دارای 12 قالب مجزا می باشد.

بتن سرمد بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

اگر به دنبال خرید دستگاه بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک هستید، حتما باید از طریق یک تولید کننده معتبر اقدام به خرید این دستگاه نمایید. در حال حاضر، شرکت تولید کننده دستگاه بلوک زنی بتن سرمد، توانسته به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده این دستگاه ها تبدیل شود. بنابراین، در صورتی که نیاز به خرید دستگاه بلوک زنی دارید، می توانید از طریق شرکت تولید کننده این دستگاه اقدام کنید و بهترین دستگاه های بلوک زنی را خریداری نمایید.

بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد

این روزها دریافت خدمات از شرکت های دانش بنیان مزیت های بسیار زیادی دارد. چرا که شرکت های دانش بنیان با کمک دانش جدید روز اقدام به تولید و یا طراحی سیستم های مختلف می کنند. شرکت دانش بنیان بتن سرمد، اقدام به تولید انواع دستگاه بلوک زنی می کند. تجربه کاری تمامی پرسنل و نیروی کار فعال در این شرکت دانش بنیان، باعث شده است که این شرکت بتواند به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه های بلوک زنی تبدیل شود. 

انتهای پیام/

هلدینگ شایسته