دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1401 - 13:38

قیمت دستگاه سیمان پاش برقی

قیمت دستگاه سیمان پاش برقی
دستگاه سیمان پاش برقی متناسب با پروژه، هزینه‌های لازم برای ساخت و ساز را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود سرعت اجرا و کیفیت نهایی کار افزایش پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و نحوه خرید کمپرسور مطلب ما را بخوانید.
کد خبر : 815832

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، دستگاه سیمان پاش برقی، معمولا به منظور ترکیب ملات، پودر بتونه، پوشش نسوز و دوغاب فشاری برای تولید و پوشش سطح دیوار داخلی و خارجی به کار می‌رود. عملیات کار دستگاه سیمان پاش به این صورت است که سیمان یا هر نوع موادی به مخزن وارد می‌شود. سپس بعد از ترکیب شدن مواد توسط پمپ در امتداد خط لوله به طرف جلو در حال حرکت است. مواد آماده به نازل می‌رسد و از طریق پمپ باد بر روی سطح موردنظر می‌پاشد و آن را پوشش می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، و نحوه خرید کمپرسور در ادامه ما را دنبال نمایید.

 ویژگی‌های دستگاه سیمان پاش برقی

ملات-پاش-ملاقه-ای

با پیشرفت امکانات و تکنولوژی، امروزه انواع دستگاه‌های متنوع طراحی شده‌اند که اکثر کارها را برای مردم راحت‌تر از زمان‌های گذشته کرده‌اند. در زمان‌های قدیم تمام عملیات‌های سیمان پاشی با استفاده از دست و توسط کارگران انجام می‌شد که معمولا کار سختی بود و به مدت زمان بیشتری نیاز داشت. اما امروزه دستگاه سیمان پاش برقی تمام مراحل را به آسانی و در مدت زمان بسیار کمی انجام می‌دهد. برخی از ویژگی‌های مهم این دستگاه عبارت است از:

  • دستگاه سیمان پاش امکانات زیادی مانند میکسر، پمپ آب خود مکش، مینی کمپرسور و روتور، استاتور دارد که هر کدام وظایف خاصی را برعهده دارند.
  • این دستگاه در سایز و ابعادی جمع و جور طراحی شده‌است، به گونه‌ای که جا‌به‌جایی آن بسیار آسان است. در این صورت شما حتی می‌توانید در فضاهای کوچک هم از این نوع دستگاه استفاده نمایید. این قابلیت جزو مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه سیمان پاش برقی است.
  • در دستگاه های سیمان پاش برقی، با استفاده از پمپ روتور – استاتور ملات به صورت پیوسته و یکنواخت بر روی سطح پاشیده می‌شود.
  • کارایی این مدل دستگا‌ها بسیار آسان است و در زمان کار کردن هیچ گونه صدا آزار دهنده‌ای را از خود تولید نمی‌کنند.
  • در هر نوع شرایطی و به راحتی می‌توانید از دستگاه‌های سیمان پاش برقی استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که در زمان کار با دستگاه، تمام نکات ایمنی را رعایت کنید تا با هیچ گونه مشکلاتی مواجه نشوید.

نحوه عملکرد کمپرسور اسکرو

کمپرسورهای اسکرو جزو کمپرسور های صنعتی محسوب می شوند که امروزه کاربردهای فراوانی  را در صنایع گوناگون به خود اختصاص داده‌اند. نحوه عملکرد این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که از طریق حرکت چرخشی، در دو جهت مخالف در حال حرکت است. این فرایند موجب می‌شود که فشار و دما افزایش پیدا کند. در این صورت فشار مورد نیاز برای دستگاه‌های مختلف فراهم خواهد شد.

از این مدل کمپرسورها اغلب در صنایع بزرگ استفاده می‌کنند و آن‌ها را در مدل‌های مختلف طراحی خواهند کرد. این نوع ماشین ها سهم بسیار زیادی در آسایش زندگی مردم بر عهده دارند. به گونه‌ای که امروزه کارخانجات متنوع کمپرسور اسکرو را تولید کرده و برای استفاده به بازار مصرف عرضه می‌کنند.

نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه سیمان پاش برقی

معمولا دستگاه‌های برقی دارای حساسیت بالایی هستند؛ به همین دلیل هنگام کار با آن‌ها باید به نکات مهم توجه داشته باشید. کارایی دستگاه‌ها به گونه ای است که قبل از راه‌اندازی آن‌ها باید به موارد مهم توجه ویژه‌ای داشته باشید. برخی از این نکات مهم عبارت است از:

  • از حرکت دادن دستگاه سیمان پاش برقی در مسافت‌های طولانی به صورت یدک کش خودداری کنید. چرا که ممکن است آسیب‌های جدی به دستگاه وارد شود که جبران ناپذیر باشد.
  • زمان استفاده از دستگاه سیمان پاش برقی و کمپرسور اسکرو، استفاده از عینک ایمنی را فراموش نکنید. در کل رعایت نکات بهداشتی در هر شرایطی ضرورت زیادی دارد.
  • استفاده از دستگاه سیمان پاش برای منتقل کردن مواد سیمانی به حالت عمودی بیشتر از ۱۵ متر مجاز نخواهد بود.
  • از بارگیری بیش از اندازه ظرفیت مخزن خودداری کنید؛ چرا که موجب ایجاد اختلاط ناهمگن مواد با یکدیگر می‌شود و ممکن است که خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
  • برای استفاده از سیمان بر روی سطوحی با ضخامت بیشتر از ۱۰ سانتی متر باید لایه زیرین دارای سختی بالایی باشد. سپس می‌توانید سطح بعدی را به دلخواه خود اجرا کنید، در این صورت دوام مصالح هم افزایش پیدا می‌کند.
  • بارگیری مصالح درشت دانه موجب آسیب به پمپ و سایر اجزا دستگاه می‌شود. حتی ممکن است در دستگاه اختلالاتی ایجاد شود که به سختی قابل جبران باشد.
  • قبل از اینکه برای سیمان پاشی اقدام کنید، در ابتدا دفترچه راهنما را مطالعه کنید. در این صورت می توانید بهتر با کارایی دستگاه آشنا شوید.
  • برای افزایش ضریب ایمنی دستگاه و پیشگیری از بروز نوسانات برقی، از تابلو برق مناسب برای تامین برق دستگاه ملات پاش برقی استفاده کنید. در این صورت هیچ گونه خطراتی دستگاه شما را تهدید نمی‌کند.
  • برای افزایش طول عمر دستگاه سیمان پاش، نظافت را در دستگاه رعایت کنید. در این مواقع شما بعد از هر بار مصرف می‌توانید دستگاه را با استفاده از اسفنج تمیز کنید.
  • دستگاه سیمان پاش برقی را بر روی یک سطح صاف راه‌اندازی کنید‌ در این صورت دستگاه عملکرد خود را بهتر انجام می‌دهد و کارایی آن هم افزایش پیدا می‌کند.

خرید سیمان پاش برقی

خرید دستگاه سیمان پاش برقی متناسب با پروژه، هزینه‌های لازم برای ساخت و ساز را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود سرعت اجرا و کیفیت نهایی کار افزایش پیدا کند. برای خرید بهترین سیمان پاش برقی، در ابتدا باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. برخی از نکات مانند کارایی آسان، جنس بدنه و مخزن سیمان پاش، جنس دسته گردان، وزن، مقاومت آن، حجم ورودی و خروجی مصالح و غیره را در نظر داشته باشید. با توجه به این نوع فاکتورها می توانید برای خرید کمپرسور و سیمان پاش برقی مناسب اقدام کنید.

با توجه به اینکه سیمان پاش‌ها در مدل‌های متنوع طراحی می‌شوند، پس لازم است پیش از خرید، با انواع مدل‌ها و کارایی آن‌ها آشنایی داشته باشید. برای مثال به منظور پوشش سطوحی که مساحت آن‌ها کم است، به جای سیمان پاش برقی از مدل دستی استفاده کنید. اگر هم قصد دارید که سیمان پاش برقی خریداری نمایید، در زمان خرید حتما به نوع  برق در دسترس خود و همچنین قدرت و توان دستگاه دقت کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید.

قیمت دستگاه سیمان پاش برقی

درایر صنعتی

امروزه قیمت تمام محصولات و خدمات در بازار مصرف افزایش پیدا کرده‌است. به همین دلیل افراد قصد دارند در ابتدا با قیمت‌ها آشنایی داشته باشند و در نهایت برای خرید اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که قیمت این دستگاه به عوامل زیادی بستگی دارد و شما نمی‌توانید به راحتی قیمت‌ها را تعیین کنید.

سایت بادرو یکی از بهترین مجموعه ها برای خرید درایر تبریدی، انواع کمپرسور و سیمان پاش است. این مجموعه تمام محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند. به همین دلیل می‌توانید به صورت مطمئن خرید خود را انجام دهید و در طولانی مدت از دستگاه مورد نیاز خود استفاده نمایید. قیمت تمام دستگاه‌هایی که توسط این مجموعه عرضه می‌شوند چندان بالا نیست و دسترسی به آن‌ها هم بسیار آسان خواهد بود.

سخن پایانی

امروزه انواع دستگاه سیمان پاش برقی طراحی شده‌اند که عملیات سیمان پاشی را بسیار راحت‌تر از زمان‌های گذشته کرده‌اند. سایت بادرو جزو مجموعه های بزرگ در زمینه عرضه انواع دستگاه سیمان پاش برقی است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. این دستگاه مزیت‌‌های بسیار زیادی دارد که شما می‌توانید از ان در هر نوع شرایطی استفاده کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته