دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه

تاج: فیفا هم علیه صحبت‌های سیاسی موضع منطقی گرفته است/ کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را می‌شناسد+ فیلم

تاج: فیفا هم علیه صحبت‌های سیاسی موضع منطقی گرفته است  کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را می‌شناسد+ فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:فیفا هم علیه صحبتهای سیاسی موضع منفی گرفته است
کد خبر : 815829
به گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه، مهدی تاج در آستانه بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: کی روش کارش را بلد است و سیاست را میشناسد.بازی که مهم است. فکر می‌کنم برای اولین بار است با انگلیس در جام جهانی روبه‌رو می شویم. کی‌روش خیلی امیدوار و بازیکنان سرحال هستند. امیدواریم که اتفاق خوبی رقم بخورد.

وی در مورد اینکه چه تعداد ایرانی بازی با انگلیس را در ورزشگاه تماشا خواهند کرد، گفت: حدود 600 ایرانی با ما به قطر آمده‌اند. ایرانی‌های ساکن قطر هم هستند. البته ما حدود 20 هزار نفر داریم ولی 500 تا 600 نفر کسانی هستند که پرچم گرفتند و می‌خواهند تشویق کنند. یک کارهایی انجام می‌دهند که به صورت هماهنگ تیم ملی را تشویق کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی با انگلیس گفت: خیلی امیدوارم در این بازی نتیجه بگیریم. حسم می‌گوید که نتیجه می‌گیرم. ما باطن خود و دلمان را می‌بینیم ولی اینکه چه اتفاقی می‌افتد را نمی دانیم اما  تیم قبراق و سرحالی داریم.


وی درباره اینکه تیم ملی مصدومی برای بازی با انگلیس دارد، عنوان کرد: نه هیچ مصدومی نداریم. سردار خوب شده و حس خوبی دارد. بستگی دارد سرمربی از کدام بازیکنان استفاده کند.

تاج درباره اینکه چه نظری در مورد سوالات هدفمندی که در نشست‌های خبری از کی‌روش می‌شود چیست، تصریح کرد:  من ارزیابی‌ام مثبت است. ببینید کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را تا اندازه زیادی می‌شناسد. اگر صحبت نمی کند هم من می‌دانم که سیاست را می‌شناسد. هم رئیس فیفا در جواب سوالاتی که از او می‌شود موضع منطقی می‌گیرد و هم کی‌روش منطقی پاسخ می دهد.


رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به هر جهت ما برای انجام فوتبال به قطر آمده‌ایم. آمدیم تا مسابقه فوتبال ببینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته