دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

راهبرد تضعیف جایگاه رهبری طراحی اتاق فکر دشمنان نظام است

راهبرد تضعیف جایگاه رهبری طراحی اتاق فکر دشمنان نظام است
حبیب‌الله دهمرده گفت: تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری و ربط‌دادن همه ناکارآمدی‌ها و مشکلات به ایشان، یکی از نقشه‌های اتاق فکر دشمنان نظام است.
کد خبر : 815770

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زابل، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل برخی مستندات غیرقابل‌انکار دخالت عوامل خارجی در امور داخلی کشور را بیان و اظهار کرد: تضعیف جایگاه مقام معظم رهبری و ربط دادن همه ناکارآمدی‌ها و مشکلات به ایشان، یکی از نقشه‌هایی بوده که از این اتاق فکر‌ها بیرون آمده و توسط مزدوران و فریب‌خوردگان داخلی در حال اجراست.

وی با بیان توطئه دشمنان خارجی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های نظام افزود: مسائلی که امروز در کف خیابان‌های برخی از شهر‌ها شاهد آن هستیم در اتاق‌های فکر این دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده است.

استاندار سابق استان سیستان و بلوچستان به ارائه و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان  پرداخت و عنوان کرد: دولت‌های مختلف، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای رفع غبار محرومیت از چهره این استان اقدامات ارزشمندی داشته‌اند و جهادگرانه پای‌کار بوده‌اند؛ اما بازهم حق مطلب دربارهٔمردم مرزدار و غیور این استان ادا نشده است.

دهمرده با اشاره به تأسیس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در بعد از انقلاب اسلامی و رشد و گسترش آن در استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از علل ماندگاری مردم سیستان با وجود مشکلات بسیار و خشک‌سالی‌های اخیر وجود مراکز آموزش عالی در این منطقه است.

وی گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در راستای مهار خشک‌سالی سیستان و کاهش آثار آن ارائه و مطرح کرد: دشمنان بشریت یعنی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود با هدف کوچ اجباری مردم سیستان از تنگه احد جمهوری اسلامی ایران، بند کمال خان را در ۸۰ کیلومتری مرز ایران احداث و رودخانه هیرمند را خشکاندند. انتقال آب از دریای عمان، حفر چاه‌های ژرف، جلوگیری از تبخیر آب چاه نیمه‌ها و پیگیری حق آبه دریاچه هامون تبدیل به قانون و ردیف‌های بودجه‌ای به آنها اختصاص یافته و در حال اجراست.

به گزارش آنا، در این جلسه نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به سؤالات دانشجویان پیرامون مسائل روز جامعه و مشکلات منطقه سیستان پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته