دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

روی کین: پشیمانم که سر کی‌روش را از تنش جدا نکردم!

روی کین: پشیمانم که سر کی‌روش را از تنش جدا نکردم!
اسطوره منچستریونایتد خاطرات جالبی از کارلوس کی‌روش تعریف می‌کند و از او متنفر است اما همچنان این مرد پرتغالی را مورد تمجید قرار داده است.
کد خبر : 815682

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روی کین، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس که سابقه همکاری با کارلوس کی‌روش در جمع شیاطین سرخ را دارد هنوز پشیمان است که چرا سر او را از تنش جدا نکرده ولی از این سرمربی به عنوان یک مربی عالی نام برد!

روی کین گفت: مردی باهوش و دقیق. او برای من خوب بود. او یک روتوایلر بود. او نزدیک‌ترین کسی بود که می‌توانست بدون داشتن عنوان قهرمانی سرمربی منچستریونایتد باشد.

وقتی از روی کین در مورد دستیار سابق الکس فرگوسن سوال شد، گفت: او یک مربی عالی بود و کاملاً دفاعی. من همیشه احساس می‌کردم که رابطه خوبی با هم داشتیم، مخصوصاً در اولین حضور او در یونایتد. در اواخر دوران حضورم در یونایتد، متوجه شدم که او واقعاً به من بی احترامی می‌کند، بنابراین ما کمی دچار اختلاف شدیم. کی روش وفاداری من را زیر سوال برد، بنابراین به او گفتم کجا برود. یکی از پشیمانی‌های بزرگ من این است که سرش را از تن جدا نکردم! اما بله، او یک مربی عالی است.

کی روش در سال ۲۰۰۳، پس از یک فصل، زمانی که رئال مادرید از او خواست سرمربی یونایتد شود، از یونایتد جدا شد. کی روش پس از ده ماه از این سمت اخراج شد و به مقام چهارم لالیگا سقوط کرد و فرگوسن با آغوش باز از بازگشت او به یونایتد استقبال کرد.

کین اضافه کرد: این نکته درباره زمانی بود که او به اندازه کافی شجاع بود که این [عدم وفاداری]را به من خطاب کند. با توجه به اینکه او برای رفتن به رئال مادرید از ما جدا شد و بعد از ۱۰ ماه با سر پایین برگشت، اما باز هم نباید به او خرده بگیرید. یک مربی واقعا خوب و من از کار کردن زیر نظر او لذت بردم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته