دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با اجرای «هفت شب هفت روز»؛

زنگ آغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران نواخته می‌شود

زنگ آغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران نواخته می‌شود
بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری امیرحسین شفیعی فردا (اول آذر ماه) با نمایش «هفت شب هفت روز» زنگ آغاز اجراها را می‌نوازد.
کد خبر : 815679

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری آنا، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری امیرحسین شفیعی در حالی اجراهایشان را از ابتدای آذر ماه آغاز می‌کند که مراسمی برای افتتاحیه تدارک ندیده و نخستین اجرای این جشنواره، نمایش «هفت شب هفت روز» نوشته آرش رضایی  و کارگردانی فروزان حسینی از شهرستان شمیرانات است که در دو سانس ساعت‌های ۱۴/۳۰ و ۱۶/۳۰ ذر سالن استاد علی نصیریان به صحنه خواهد رفت.

پس از آن نمایش «آوایی در زندگی دور دست» نوشته احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از شهرستان ملارد در دو ساعت ۱۵/۳۰ و ۱۷/۳۰ در سالن استاد داود رشیدی، نمایش «مجلس شبیه خوانی قربانی» کاری از علی بیگدلی از شهرستان پردیس در دو سانس ۱۶/۳۰ و ۱۸/۳۰ در سالن استاد مشایخی و نمایش «گلوله‌های بی صدا» نوشته افشین ناصری و کارگردانی احمد روستایی از پاکدشت در دو ساعت ۱۵/۳۰ و ۱۹/۳۰ در سالن استاد محمود استادمحمد در همان روز اجرا خواهند رفت.

جشنواره تئاتر استان تهران از یکم تا پنجم آذر ماه با اجرای هجده گروه نمایشی هر کدام در دو سانس و در چهار سالن پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان جشنواره، نمایش‌ها هیچ گونه تداخل زمانی در اجرا نخواهند داشت و بر همین اساس هم گروه‌های نمایشی فرصت به تماشا نشستن دیگر آثار راه یافته به جشنواره را خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته