دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کمیسیون مشترک شورا، مجلس و دولت؛

گزارش راه‌اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن حضور در جلسه کمیسیون مشترک شورای اسلامی شهر تهران، مجلس و دولت که صبح امروز به ریاست مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، به ارائه گزارشی جامع در خصوص اجرایی شدن مصوبات پیشین این کمیسیون پرداخت.
کد خبر : 81567

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عبادالله فتح اللهی در چهارمین جلسه کمیسیون مشترک شورا، مجلس و دولت با موضوع بافت‌های فرسوده ضمن ارائهٔ گزارشی پیرامون تشکیل و راه اندازی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران که یکی از مهم‌ترین مصوبات جلسهٔ پیشین این کمیسیون بود، دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته در این ستاد را تشریح کرد.


دبیر ستاد بازآفرینی پایدارکلانشهر تهران از شکل‌گیری چهار کمیتهٔ خدمات و زیرساخت، امنیتی و حقوقی، توسعه اجتماعی و فرهنگی و مالی و اقتصادی ذیل ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران خبر داد و توضیحاتی جامع در خصوص جلسات برگزار شده و مصوبات کمیته‌های این ستاد ارائه کرد.


گزارش عملکرد ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در رابطه با تهیه و تدوین بسته‌های تشویقی نوسازی در حوزه‌های شهرسازی، مالی و اجتماعی و فرهنگی و همچنین برخی مصوبات کمیته‌های ستاد بازآفرینی در خصوص رایگان شدن هزینه انشعابات، کاهش هزینه‌های نظام مهندسی و... از جمله سایر مطالبی بود که از سوی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه مطرح شد.


همین‌طور معاونین وزارت راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهرداری تهران از جمله اعضای کمیسیون مشترک شورا، مجلس و دولت هستند که موضوعات مشترک فی مابین در این کمیسیون طرح و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در ‌‌نهایت تصمیمات لازم در خصوص مباحث مطروحه اتخاذ می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته