دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با خبرنگار اعزامی آنا به دوحه

سجادی: از ملی پوشان مقابل انگلیس تلاش و بازی قابل قبول را انتظار دارم/عملکرد کی روش جای تقدیر دارد + فیلم

سجادی: از ملی پوشان مقابل انگلیس تلاش و بازی قابل قبول را انتظار دارم عملکرد کی روش جای تقدیر دارد + فیلم
وزیر ورزش و جوانان گفت: در آخرین صحبتی که با مسوولان مستقر در قطر داشتم وضعیت ملی پوشان کشورمان خوب است و من امیدوار هستم شاهد یک مسابقه خوب از تیم ملی باشیم.
کد خبر : 815515

حمید سجادی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به قطر در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان خوب است. در آخرین صحبتی که با مسوولان مستقر در قطر داشتم وضعیت ملی پوشان کشورمان خوب است و من امیدوار هستم شاهد یک مسابقه خوب از تیم ملی باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است تا پایان بازی‌های تیم ملی در قطر بماند گفت:اگر بتوانم حتما در کنار تیم ملی خواهم ماند در غیر این صورت ممکن است به ایران برگردم و دوباره برای بازی‌های تیم ملی عازم قطر شوم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه پیش بینی وی از بازی ایران و انگلیس چیست عنوان کرد: پیش بینی در ورزش خیلی سخت است، اما من به عنوان یک عضو کوچک از جامعه ورزش بازی خوب را می‌پسندم. تلاش مهمترین مساله است، امیدوارم بچه‌ها تلاش کنند و کاری کنند که مردم از عملکرد آن‌ها در زمین رضایت داشته باشند.

سجادی ضمن تشکر از کادر فنی تیم ملی گفت: از کی روش و همکارانش که در این مدت کوتاه تیم ملی را مدیریت کردند تشکر می‌کنم. اقدامات سرمربی تیم ملی در این مدت رضایتبخش بوده که جای قدردانی دارد. بنده از طرف آقای مخبر مسوولیت دارم پیام دولت را به گوش بازیکنان تیم ملی برسانم که موفقیت آن‌ها موفقیت کشور است. امیدوارم بازیکنان تیم ملی فوتبال در بازی پیش رو به اوج موفقیت دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته