دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک روز تا جام جهانی

رویای کی‌روش در جام جهانی با ایران مشخص شد

رویای کی‌روش در جام جهانی با ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از نظر او فینال ایده‌آل در جام جهانی رویارویی با پرتغال همراه با تیم ملی ایران است.
کد خبر : 815436

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در اظهاراتی در جمع خبرنگاران در قطر گفت: فینال ایده‌آل جام جهانی ۲۰۲۲ از نظر او تقابل بین تیم‌های ایران و پرتغال خواهد بود!

کی‌روش درمورد شرایط تیم ملی ایران در روز‌های منتهی به جام جهانی قطر عنوان کرد: «بازیکنان کاملاً متمرکز هستند و من کاملاً روی آماده کردن تیم متمرکزم. اگر بفهمم یکی از خانواده یا دوستانم مریض است، دقیقاً همان احساس را حس نمی‌کنم اما در مأموریت حرفه‌ای خود، ما نماینده یک تیم ملی ۹۰ میلیون نفری هستیم. ما در یک ماموریت هستیم، هیچ کس ما را نمی‌بخشد، هیچ کس نمی‌فهمد اگر ما کاملاً روی شادی و غرور متمرکز نباشیم. البته ما احساساتی داریم.ما اینجا هستیم تا جام جهانی را به یک جشن تبدیل کنیم.

ما به بردباری، درک بیشتر، شادی بیشتر، یافتن مسائل و حل مشکلات نیاز داریم. ماموریت تمرکز بر این است که به هواداران ایرانی آنچه را که از ما انتظار دارند، ارائه دهیم، نمایشی آبرومندانه که باعث افتخار آن‌ها برای کشور باشد.»

چالش برانگیزترین پروژه شغلی؟ او درباره وضعیت فعلی خودش همچنین گفت: شاید این بزرگترین چالش دوران حرفه‌ای من باشد، زیرا صعود به مرحله بعدی مدنظر است. در حال حاضر انگلیس مهمترین چیز در زندگی من است، سپس ولز و سپس آمریکا.

پایان ایده‌آل ایران با چه تیمی خواهد بود؟ کی‌روش درباره این سوال عنوان کرد: «با پرتغال، این فینالی بود که می‌خواستم اتفاق بیفتد.اگر به فینال برویم، حتی تیرولیرولی(یک موسیقی مخصوص پرتغالی) می‌خوانم!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته