دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با ایران در کره جنوبی شاهکاری بزرگ خلق کردیم

نمازی: کی روش یک معلم بزرگ است / او به تیم ملی ساختار داد

نمازی: کی روش یک معلم بزرگ است   او به تیم ملی ساختار داد
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش را یک سرمربی و معلم بزرگ توصیف کرد.
کد خبر : 815249

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امید نمازی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه همکاری با کارلوس کی روش را در کارنامه دارد می‌گوید او یک ساختار کاملا درست و حرفه‌ای ایجاد کرده که می‌تواند در جام جهانی قطر نتیجه مناسبی به دست بیاورد.

نمازی در گفتگو با سایت Irish Examiner درباره پذیرفتن پیشنهاد ایران و همکاری با کی روش اظهار داشت: آن‌ها به دنبال یک مربی بودند که بتواند فاصله بین آن‌ها و بازیکنان ایران و فدراسیون را پر کند؛ بنابراین حدس می‌زنم که من را می‌شناسند و به من اعتماد دارند، در حالی که زبان و فرهنگ ایران را نیز می‌دانم، کاندیدای کاملی بودم.

وی افزود: پس از پایان آن فصل باشگاهی، کارم را با تیم ملی تا قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ آغاز کردم. این یک تجربه یادگیری بود. کی روش به وضوح یک سرمربی بزرگ، یک معلم بزرگ است. او روش و سبک بازی مخصوص خودش را دارد. او برای آنچه ایران و تیم ملی در آن زمان نیاز داشت کاملاً مناسب بود، زیرا ساختار درونی تیم وجود نداشت.

مربی اسبق تیم ملی تاکید کرد: کارلوس کی روش واقعاً در این کار خوب بود. او به تیم ملی ساختار داد، به آن‌ها امید و ایمان داد و ما در سال ۲۰۱۴ با شکست دادن کره در کشورش، موفق شدیم که یک شاهکار باورنکردنی خلق کنیم.

نمازی طرفدار تیم ملی فوتبال ایران است، اما به دلیل فعالیت در فوتبال آمریکا برای شاگردان گرگ برهالتر هم آرزوی موفقیت دارد:  بدیهی است که من به ایران، مردم ایران، به خانواده‌ام که اهل آنجا هستند و آنجا زندگی می‌کنند، علاقه زیادی دارم. اما در عین حال، می‌دانید، بیشتر عمرم را اینجا در آمریکا گذرانده‌ام و با بازیکنان جوان آمریکایی کار کرده‌ام و می‌خواهم شاهد موفقیت آن‌ها باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته