دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تعریف و تمجید ما از کی روش خنده دار است

پاسخ انصاری فرد به خبرنگار انگلیسی: هر حرفی بزنیم شما طور دیگری تحلیل می کنید/ برای صعود از گروهمان تلاش می کنیم

پاسخ انصاری فرد به خبرنگار انگلیسی: هر حرفی بزنیم شما طور دیگری تحلیل می کنید  برای صعود از گروهمان تلاش می کنیم
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شکلی جالب پاسخ خبرنگار رسانه انگلیسی را داد.
کد خبر : 815229

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریم انصاری فرد قبل از تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بعد از اینکه صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشتیم آماده سازی را شروع کرده و تقریبا مهیای حضور در جام جهانی شدیم.

وی افزود: جام جهانی مهمترین تورنمنت فوتبالی جان است و همه بازیکنان بزرگ در اینجا حضور پیدا می کنند. مطمئنا در جام جانی با تمام وجودمان بازی می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه برای سومین بار متوالی در جام جهانی شرکت می کند گفت: بله برای سومین بار است که افتار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را دارم. همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را داشته باشم، من در تیم های بزرگی بازی کرده ام و تجربیات زیادی دارم و سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوانتر قرار بدهم.شک نکنید که در این دوره انگیزه های زیادی داریم و تا لحظه آخر برای صعود به دور دوم جام جهانی تلاش خواهیم کرد.

انصاری فرد در خصوص شناختش از فوتبال انگلیس گفت: من یک سال در ناتینگهام فارست بازی کردم و تجربیات زیادی از حضور در لیگ این کشور دارم. طبعا فوتبال انگلیس را می شناسم. انگلیس یکی از بهترین لیگ های فوتبال در دنیا را دارد و من هم شناختم از فوتبال این کشور را به تیم منتقل می کنم.

به گزارش آنا، خبرنگار انگلیسی در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی با مردم کشور همدردی می کنند یا خیر عنوان کرد: همه ما در کنار هم یک تیم واقعی هستیم و در کنار هم حضور داریم و از هم دفاع می کنیم. دیروز هم این سوال از بچه های تیم ما پرسیده شده است. با اینکه هر روز این سوال از اعضای تیم ما پرسیده می شود مشکلی نداریم و به آن احترام می گذریم چون وظیفه شما سوال کردن است اما ما هم باید کارمان را درست انجام بدهیم. نمی دانم شما بودید که از جهانبخش همین سوال را پرسیدید یا فرد دیگری بود اما وظیفه من است که از جهانبخش دفاع کنم.

وی تاکید کرد: من هر جوابی به شما بدهم شما آن را طور دیگری تحلیل می کند. امروز در این نشست حاضر شدم تا جواب بدهم ولی باز هم شما جواب من را طور دیگری می نویسید.من از بچگی آرزو داشتم فوتبالیست شوم و مثل خیلی از اسطوره های فوتبال ایران آرزو داشم در جام جهانی بازی کنم. الان هم در جام جهانی هستم تا مردم ایران را خوشحال کنم. در این جام مثل تمام جا های دیگر تلاش می کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در خصوص حضور کی روش در تیم ملی فوتبال گفت: خنده دار است اگر ما بخواهیم از کی روش تعریف و تمجید کنیم چون همه دنبا او را می شناسند.چند سال قبل که کی روش سرمربی تیم ملی بود به معنی واقعی یک تیم بودیم و تا لحظه آخر برای خوشحالی مردم تلاش کردیم. الان هم منتظر شروع بازی ها هستیم تا مردم را خوشحال کنیم.

انصاری فر در خصوص حضور بانوان برای حایت از تیم ملی در ورزشگاه ها عنوان کرد: این موضوع باعث افتخار من و بچه های تیم ملی است. جام جهانی محلی برای لذت بردن است و هیچ فرقی بین آقایان و خانمها وجود ندارد. با احترام به همه مردم جهان باید بگویم هواداران ایرانی در دنیا بهترین هستند و در فوتبال باشگاهی و تیم ملی تماشاگران ایرانی نقطه قوت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته