دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۳ روز تا جام جهانی

ایران با طارمی در رده بیست و هشتم/انگلیس گران‌ترین تیم جام جهانی شد

ایران با طارمی در رده بیست و هشتم انگلیس گران‌ترین تیم جام جهانی شد
تیم ملی فوتبال ایران در رده بیست و هشتم گران‌ترین تیم‌های جام جهانی قطر جای گرفت.
کد خبر : 815158

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سایت Cies تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی را از نظر ارزش کادر بازیکنان مورد ارزیابی قرارداده است.

مطابق این رده بندی، تیم ملی ایران ارزش کادر بازیکنی ۵۳ میلیون یورویی دارد و گران‌ترین بازیکنش، مهدی طارمی، مهاجم عضو پورتو پرتغال با ۲۰ میلیون یورو است.

تیم کارلوس کی روش در فهرست ارزش تیم‌های جام جهانی در رده بیست و هشتم جای گرفته است.

انگلیس، حریف دوشنبه تیم کشورمان در جام جهانی، در این فهرست، گران‌ترین تیم معرفی شده است. زیرا کادر نفراتش ۱۴۹۹ میلیون یورو ارزش دارند.

گران‌ترین بازیکن این تیم نیز جود بلینگهام، ستاره عضو بروسیادورتموند با ۲۰۲ میلیون یورو ارزش است.

برزیل با ارزشی بالغ بر ۱۴۵۵ میلیون یورو در رده دوم این رده بندی جای دارد. گران‌ترین عضو تیم نیز وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادریدی با ۲۰۱ میلیون یورو ارزش تقریبی است.

تیم فرانسه نیز با ارزشی برابر با ۱۳۷۷ میلیون یورو صاحب رتبه سوم است. ضمن آنکه کیلین امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن با ۱۸۵ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تیم تشخیص داده شده است.

تیم آمریکا نیز با ارزشی معادل ۳۶۵ میلیون یورو در رده پانزدهم گران‌ترین هاست و ارزشمندترین بازیکنش هم کریستین پولیشیچ از چلسی با ۵۲ میلیون یورو است.

ولزسومین حریف ایران در این رده بندی در رده بیست و سوم جای دارد. ارزش این تیم ۱۸۱ میلیون یورو تعیین شده و گران‌ترین بازیکن آن نیز برنان جانسن، عضو ناتینگهام فارست با ۲۶ میلیون یورو است.

آخرین نکات این رده بندی، به تیم کاستاریکا و قطر ربط دارد زیرا کاستاریکا با ارزشی معادل ۲۳ میلیون یورو ارزان‌ترین تیم جام تشخیص داده شده که گران‌ترین بازیکنش «کیلور ناواس» عضو پاری سن ژرمن با ۴ میلیون یورو است.

تیم قطر، میزبان جام نیز با ارزشی معادل ۲۹ میلیون یورو و داشتن بازیکنی نظیر المعز علی از الدحیل با ۴ میلیون یورو در رده سی و یکم این فهرست جای دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته