دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 13:25

جابر انصاری: تراکتور نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود/ نمی‌خواستیم متهم به بی‌عرضگی شویم

هافبک نفوذی استقلال گفت: با همه وجود به مصاف حریفان می‌رویم تا بتوانیم لیگ را با صدرنشینی و در نهایت بالا بردن جام قهرمانی به پایان ببریم.
کد خبر : 81511

جابر انصاری در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بدون شک نتیجه این بازی مشخص می‌کند که می‌‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم و یا اینکه جام را از دست می‌دهیم. قطعا سخت‌ترین بازی ما در رقابت‌های این فصل خواهد بود. تراکتورسازی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته و به شدت خط حمله زهرداری دارد. اگر از سد چنین تیمی بگذریم شانس قهرمانی‌مان خیلی زیاد می‌شود.»


وی در مورد اینکه او پیش از این فضای تیم‌های تبریزی را به خوبی حس کرده و تا چه اندازه امیدوار است که در این بازی بتواند به تیم استقلال کمک بیشتری کند، تصریح کرد: «من همه تلاشم را می‌کنم تا در بازی با تراکتورسازی مثمرثمرتر از گذشته باشم. اما نباید این نکته را فراموش کنیم که تراکتورسازی در دو فصل گذشته در هفته‌های آخر استقلال را شکست داده و مانع رسیدن این تیم به رتبه‌های بالاتر شده است. اما این تراکتور نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود بنابراین باید با اعتماد به نفس بالا و بدون استرس بازی کنیم تا همچون دیدار جام حذفی، تراکتورسازی را شکست دهیم.»


مهاجم آبی‌پوشان پایتخت درباره شایعاتی که پس از بازی با سایپا درخصوص کم کاری برخی بازیکنان سایپا به خصوص میلاد میداودی عنوان شده، بیان داشت: «این مسائل حاشیه‌ای است و پرداختن به آن به ضرر فوتبال است. تمام کسانی که فوتبال بازی کردند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که هیچ بازیکنی از تیم سایپا کم نگذاشت و همگی سعی کردند برابر ما نتیجه بگیرند. در مورد اشتباهات داوری هم حرف‌های زیادی زدند درحالی که به نظر من داور قضاوت خوبی داشت.»


انصاری در خصوص اینکه استقلال بعد از دربی دوباره موفق شد بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد و فکر می‌کند، بتوانند تا پایان لیگ از پرسپولیس بالاتر بمانند، عنوان کرد: «ما با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم و متاسفانه بازیکنان بسیار خوبی را در لیست مصدومان داشتیم. به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست دادیم و در دربی هم شکست خوردیم. پس از این شکست با همدیگر عهد بستیم که هر طور شده از نام استقلال دفاع کنیم. نمی‌خواستیم متهم به ناتوانی شویم و بگویند عرضه ماندن در صدرجدول را نداشتند. خدا را شکر تلاش‌مان نتیجه داد و بار دیگر تیم اول جدول رده‌بندی هستیم. از این جا به بعد هم با همه وجود به مصاف حریفان می‌رویم تا بتوانیم لیگ را با صدرنشینی به پایان ببریم و برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف ذوب‌‌آهن برویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته