دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1401 - 13:47
مربی تیم ملی والیبال ساحلی در گفت و گو با آنا:

ایرانی‌ها در بندرعباس روی سکو می‌روند/همه کشور‌ها با ۳ تیم قدرتمند آمده‌اند

ایرانی‌ها در بندرعباس روی سکو می‌روند همه کشور‌ها با ۳ تیم قدرتمند آمده‌اند
مربی تیم والیبال ساحلی گفت: ساحلی بازان ایران قطعا در قهرمانی آسیای بندرعباس روی سکو می‌روند. 
کد خبر : 815001

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوشنبه شروع شده و سه تیم ایران هم به جدول ۱۶ تایی رسیدند هر چند حریفان آن‌ها امشب با قرعه کشی رقابت‌ها مشخص می‌شود. با اینکه کار ساحلی بازان خیلی هم راحت نیست اما رضا نائینی مربی تیم ملی والیبال ساحلی خیلی خوشبین است که ملی پوشان ایران روی سکو بروند.

وی با اشاره به این موضوع گفت: بچه‌های ما قطعا شانس سکو در قهرمانی آسیا دارند. بچه‌های ما فراتر از انتظار ظاهر شده اند هم به لحاظ کیفیت بازی و هم بدنی. با اینکه یک ماه و نیم بیشتر در اردو نبوده اند، اما تا به حال خیلی خوب کار کرده اند.

نائینی حضور تماشاچی در استادیوم را به نفع ایرانی‌ها دانست و گفت: با حضور تماشاچیان، جو استادیوم به نفع ملی پوشان ایرانی است و همین مساله مزید برعلت است تا آن‌ها خوب کار کنند. خدا را شکر باید ببینیم امشب چه قرعه‌ای نصیب آن‌ها می‌شود.

به گفته مربی تیم ملی والیبال ساحلی، امشب تکلیف ساحلی بازان برای دور بعد مشخص می‌شود:خدا را شکر بچه‌ها عالی بودند. تیم سوم ما سرگروه شد و دو تیم دیگر هم یعنی تیم یک با ژاپن و تیم دو هم با تایلند عصر امروز برای سرگروهی مسابقه دارند. تیم جوان هم به خاطر کم تجربگی اوت شد. حالا تیم‌ها جزو ۱۶ تیم اول هستند وباید منتظر قرعه کشی امشب باشیم تا حریفانشان مشخص شود.

نائینی سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا را بالاترین سطح خواند و گفت: من از سال ۲۰۰۰ که در تور‌های آسیایی هم بازی کردم و هم مربیگری، به جز سه سال قبل که بابت کرونا تیم‌های زیادی نمی‌آمدند، مسابقاتی در سطح رقابت‌های امسال بندرعباس ندیدم. همه کشور‌ها با سه تیم قدرتمند آمده اند. شک نکنید ۵ سال آینده تورنمنت قهرمانی آسیا سطح بالاتری پیدا می‌کند. هر چند روند پیشرفت والیبال ساحلی آسیا کند است، اما به گفته بازیکنان ساحلی باز حاضر در بندرعباس، همه تیم‌ها قوی آمده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته