دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزمون: احترام قلعه‌نویی واجب اما محمدی مرا به فوتبال ایران معرفی کرد

خبرگزاری آنا: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان باعث معرفی وی به فوتبال ایران شده است.
کد خبر : 815

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سردار آزمون با پاسخگویی به سوالاتی درباره عملکرد تیم‌ملی درجام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: همه بازیکنان به خصوص کادر فنی تیم ملی تلاش کردند تا بتوانیم در فینال بازی‌ها حضور داشته باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.


وی ادامه داد: هواداران ایرانی در استرالیا ما را تنها نگذاشتند و همواره با حمایت‌هایی که از سوی آنها شاهد بودیم توانستیم در مرحله گروهی بهترین نتایج را به دست بیاوریم در دیدار با عراق هم تیم برتر میدان بودیم اما داور بازی با قضاوت بد خود باعث حذف ما شد.


وی درباره اظهارات قلعه‌نویی مبنی بر اینکه این مربی به وی میدان داده است تا در سپاهان مقابل حریفان به میدان برود گفت: قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال ایران و احترام این مربی بر من واجب است اما باید بگویم اکبر محمدی مربی سابق تیم ملی نوجوانان باعث شد تا به فوتبال ایران معرفی شوم و برای همین موضوع از وی قدردانی می‌کنم.


آزمون عنوان کرد: من تنها 1 یا 2 بازی برای سپاهان در زمان قلعه‌نویی مقابل حریفان به میدان رفتم اما محمدی بارها مرا در اردوهای مختلف تیم ملی دعوت کرد و سپس توانستم به تیم روبین‌کازان روسیه بروم و فوتبال خود را در این تیم دنبال کنم.


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیشنهادهای خود از تیم‌های مختلف اروپایی تاکید کرد: هنوز چیزی مشخص نیست اما از آرسنال، لیورپول و چند تیم دیگر پیشنهاد دارم که در آینده‌ای نزدیک بهترین تصمیم را برای ادامه فعالیتم خواهم گرفت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته