دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

جذب بیش از هزار و ۶۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد نیکشهر

جذب بیش از هزار و ۶۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد نیکشهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر از جذب یک هزار و ۶۴۸ دانشجوی جدید در نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 814755

امید یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در نیکشهر از ثبت‌ نام یک هزار و ۶۴۸ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر و پردیس‌های (فنوج، لاشار، قصرقند و بنت) خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با بهره‌گیری از توان و تخصص بالای کارکنان و اعضای هیئت علمی در کنار برنامه‌ریزی‌های دقیق و مطلوب، رکورد جذب دانشجو را شکست.

وی با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های بسیار در زمینه بهبود روند ثبت‌ نام و بالابردن کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان و همراهان آنان در زمان ثبت‌ نام، دستیابی به این امر را جز با تلاش دسته‌جمعی و همت گروهی کارکنان مرکز نیکشهر محقق ندانست و افزود: ثبت‌ نام دانشجویان امر تصادفی و خودجوش نبوده؛ بلکه سازمان‌یافته، برنامه‌ریزی شده و حاصل تلاش قابل ستایش عده زیادی از کارکنان منتخب از همه حوزه‌های دانشگاه و نماد تحقق یافته کار تیمی موفق در مرکز نیکشهر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر با بیان روند صعودی جذب و ثبت‌ نام دانشجویان در این واحد دانشگاهی گفت: استقبال بی‌نظیر داوطلبان از مرکز نیکهشر و حضور چهار هزار و ۲۵۱ دانشجوی فعال در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری صحیح، برنامه‌ریزی و تلاش دست جمعی میسر شده است. ثبت‌ نام مطلوب نیازمند برنامه، وجدان کاری و تلاش فراوان شبانه‌روزی همه کارکنان مرکز نیکشهر بوده و از همکاری کارکنان و معاونان این مرکز دانشگاهی در ایام ثبت‌ نام قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته