دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۵ روز تا جام جهانی

کین: شک نکنید بازی با ایران مهم است/ برای فتح جام به قطر می‌رویم

کین: شک نکنید بازی با ایران مهم است  برای فتح جام به قطر می‌رویم
کاپیتان تیم انگلیس از اهمیت بازی با ایران گفت و عنوان کرد سه شیر‌ها قابلیت فتح جام جهانی را دارند.
کد خبر : 814716

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هری کین در گفت و گویی با اسکای اسپرت از وضعیت تیم کشورش و هدفی که برای جام جهانی دارد صحبت کرد.

وی عنوان کرد: وقتی به تیم انگلیس ۱۰، ۱۵ سال قبل نگاه می‌کنم، می‌توانم بگویم که در آن زمان ها، تقریبا می‌ترسیدیم بگوییم دنبال قهرمانی هستیم، اما اکنون به بازی‌های جام جهانی می‌رویم که فاتحش شویم. چون باورداریم قادر به انجام چنین کاری هستیم.

کین و یارانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به نیمه نهایی رسیدند و مسابقات یورو ۲۰۲۱ نیز مقام نایب قهرمانی را کسب کردند. از این رو به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره جام جهانی به حساب می‌آیند. البته کین که دوشنبه آینده یارانش را در نخستین بازی جام مقابل تیم ملی ایران در زمین فرماندهی خواهدکرد، احساس می‌کند سه شیر‌ها می‌توانند یک قدم دیگر به جلو در جام جهانی برداشته و در خاورمیانه اولین جام مهم خود را پس از قهرمانی ۱۹۶۶ کسب کنند.

این بازیکن اظهار داشت:ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم جام را ببریم. سال‌ها قبل از گفتن چنین چیزی واهمه داشتیم. فکر می‌کنم یکی از تغییرات بزرگ ۴ یا ۵ سال گذشته ما، همین بوده که حالا ازگفتن چنین خواسته ای، نمی‌ترسیم.

مهاجم هدف عضو تاتنهام افزود:ما به این تورنمنت می‌رویم که آن را ببریم زیرا باورداریم می‌توانیم. این اشتباه است که غیر از این فکر کنیم. رفتن به جام جهانی و باورنکردن این نکته که می‌توانید جام را به خانه بیاورید، چه فایده‌ای دارد؟

ستاره ۲۹ ساله ادامه داد: شکی نیست که دست یابی به این هدف سخت خواهد بود. باید سخت و پرفشار کار کنیم. کمی هم شانس لازم است تا بتوانیم به خواسته خود برسیم. با این حال فکرمی کنم مهم این است که نترسیم و با شجاعت بگوییم که دنبال کسب جام هستیم.

ستاره با تجربه درمورد رویارویی با ایران گفت:شک نکنید بازی اول مقابل ایران واقعا مهم است. درست است در بازی‌های اخیر، ریتم یکدستی نداشتیم، اما از زمانی که ساوت گیت مربیگری تیم را برعهده گرفته، ما طلسم بلند مدت نداشته ایم. اما اعتماد بنفس خوبی داریم. می‌توانیم برویم و یک تورنمنت بزرگ در قطر داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته