دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
متاسفانه مسابقات را از خانه تماشا می‌کنم

راموس:نبودن در جام جهانی سخت است اما خورشید بازهم طلوع می‌کند

راموس:نبودن در جام جهانی سخت است اما خورشید بازهم طلوع می‌کند
لژیونر قدیمی فوتبال اسپانیا تصور می‌کند نبودن در جام جهانی سخت است، اما دنیا با آن به آخر نخواهد رسید.
کد خبر : 814714

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرخیو راموس امیدوار بود حضوری دیگر را در رقابت‌های جام جهانی را تجربه کند اما لوئیس انریکه، سرمربی ماتادور‌ها مدافع تیم پاری سن ژرمن و بازیکن سابق رئال مادرید را انتخاب نکرد.

مسئول فنی تیم اروپایی به جای استفاده از مدافع با تجربه تیم پاریسی، برای جام جهانی ۲۰۲۲ به سراغ مدافعانی همانند آیمریک لاپورته، پائو تورس، هوگو گیلامون و اریک گارسیا رفت. راموس هم بعد از دریافت نکردن بلیط حضور در دوحه، با هواداران پرشمارش از طریق فضای مجازی سخن گفت و احساسش را بیان کرد.

او گفت:فصل گذشته به دلیل مصدومیت و سازگاری با باشگاهی جدید و شهری متفاوت، شرایط سختی داشتم. با این حال با تمام روح و وجودم کارکردم تا خودم را احیا کنم. در پایان حس کردم که در شرایط خودم قرارگرفته ام.

وی افزود:خوشبختانه می‌توانم بگویم در این فصل دوباره همان احساس خوب خودم را دارم و از فوتبال، باشگاهم و شهر بزرگی مثل پاریس لذت می‌برم. اما در ارتباط با جام جهانی باید گفت که حضور در این جام، یکی از آرزوهایم بود، ولی متاسفانه باید آن را از خانه و تلویزیون تماشاکنم. برایم سخت است، اما بازهم هر روز خورشید طلوع خواهدکرد.

لژیونر سن ژرمن تصریح کرد:مطلقا هیچ چیز در من عوض نخواهد شد. نه ذهنیتم، نه علاقه ام، نه پشتکارم و نه تلاش و فداکاری ۲۴ ساعته در فکر فوتبال. این احساس من است که خواستم آن را با دوستدارانم به اشتراک بگذارم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته