دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فدراسیون در حد توان مدیریتی‌اش برای تیم ملی تلاش کرد

قنبرزاده: امکانات ما کم بود، اما در حد ایران بود/ در مورد حذف آزمون اطلاعی ندارم

قنبرزاده: امکانات ما کم بود، اما در حد ایران بود  در مورد حذف آزمون اطلاعی ندارم
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بار‌ها کی‌روش هم صحبت کرده در حد تیم‌های دیگر امکانات ما کم بوده، اما در حد ایران امکانات خوب بوده است.
کد خبر : 814491

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، منصور قنبرزاده در حاشیه تمرین آخرین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز شاهد بودیم که رئیس فراکسیون مجلس و اعضای هیئت‌رئیسه در آخرین تمرین تیم ملی شرکت کردند؛ امروز تیم ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عازم قطر خواهد شد. وحدت و همدلی و انضباطی خیلی خوبی که کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده با این فرصت کم جای تشکر دارد. از کادرفنی و مدیریتی فدراسیون هم تشکر می‌کنم که این وحدت و همبستگی را ایجاد کردند و همین موضوع هم ما را امیدوار کرده که تیم نتیجه خوبی رقم بزند.

وی در مورد لغو نشست خبری کی‌روش و شایعات در حذف نام برخی بازیکنان مثل آزمون اظهار داشت: من از این موضوع اصلا اطلاع ندارم و اجازه بدهید در مورد آن هم اظهارنظر نکنم، ولی امیدوارم اصحاب رسانه که همیشه کمک‌حال ما بودند، در جهت وحدت و همدلی به تیم ما کمک کنند.

نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال در مورد اسکان تیم ملی در قطر خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که به هیئت‌رئیسه واصل شده مسئولان فدراسیون علی‌رغم فرصت کمی که وجود داشته نهایت تلاششان را کردند، جای نگرانی نیست؛ اسکان خوبی تهیه شده و حتی تاج در این مدت مدام پای کار بود به طوری که صبح به قطر رفته‌ و شب برگشته‌. همه چیز رصد شده و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد نارضایتی کی‌روش از شرایط موجود گفت: ما اگر بخواهیم با سایر کشور‌های اروپایی خودمان را مقایسه کنیم واقعیتش این است که امکانات خیلی کمی داشتیم ولی در حد توان تیم مدیریتی فدراسیون کار خودش را انجام داد. پس از اینکه انتخابات برگزار شد، کادر فنی دو روز بعد به ایران آمد و کار را شروع کرد. همانطور که کی‌روش گفت شاید شرایط ایده‌آل نباشد، اما امکانات و دارایی‌هایی ما همین بوده است. فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش در حد امکانات کم نگذاشتند؛ البته کی‌روش حق دارد. او انتظار امکانات ایده‌آل داشته‌ که این خوب است اما بار‌ها کی‌روش هم صحبت کرده در حد تیم‌های دیگر امکانات ما کم بوده، اما در حد ایران امکانات خوب بوده است.

قنبرزاده درباره حضور تیم ملی در نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نهاد ریاست جمهوری از تیم ملی دعوت داشت و خوشحال هستیم رئیس جمهور از مسئولان فدراسیون فوتبال دعوت داشته است. خوشحال هستیم که موضوعات را به‌ عنوان رئیس جمهور پیگیری می‌کنند و یک دلگرمی برای ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته