دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1401 - 12:05
در گفتگو با آنا؛

حفظ وحدت و انسجام؛ رهیافت سفر هیئت اعزامی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان

حفظ وحدت و انسجام؛ رهیافت سفر هیئت اعزامی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به سفر نماینده مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان گفت: این سفر پیامی به دشمنان ما داد تا فکر نکنند می‌توانند از اتفاقات پیش آمده برای ایجاد ناامنی، ترور و اغتشاش استفاده کنند.
کد خبر : 814486

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به سفر نماینده مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان و اهمیت این سفر، گفت: این سفر، سفر بسیار پر اهمیتی بود.

وی افزود: به واقع هئیت اعزامی از طریق با گفت‌و‌گو با سران طوایف، علما، مسئولین و به ویژه مردم سیستان و بلوچستان برای ایجاد یک فضای متفاوتی در این استان تلاش کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در تلاش بوده تا مرزداران و مردم غیور سیستان و بلوچستان را اسیر ترفندهای خودش کند، بیان کرد: سفر هئیت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان تا اندازه زیادی توطئه‌ای که از قبل طراحی شده است را خنثی خواهد کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه از بین بردن وحدت و انسجام مردمی یکی ازدسیسه‌های دشمن است، بیان کرد: حتما این سفر می‌تواند یک فضای متفاوتی از آنچه دشمنان برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌اند را رقم بزند و به اصطلاح نشان خواهد داد که مردم عزیز بلوچ و طوایف مختلف در این استان کما فی سابق اجازه نمی‌دهند تا دیگران در این استان توطئه‌های خود را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام سلیمی بیان کرد: حتما در قالب سفر هئیت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که در این استان وجود دارد به درستی شنیده و این دغدغه‌ها به پایتخت منتقل می‌شود تا درباره آن‌ها به درستی تصمیم‌گیری شود، لذا این موضوع هم یکی از اهداف سفر فعلی است.

وی با بیان اینکه سفر هئیت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان می‌تواند یک فضای جدیدی را در حوزه ارتباطات مردم عزیز سیستان و بلوچستان با مسئولین ارشد کشور ایجاد کند، گفت: این فضا حتما امکان رفع مشکلات را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام سفر هئیت اعزامی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این سفر پیامی به دشمنان ما داد تا فکر نکنند می‌توانند از اتفاقات پیش آمده برای ایجاد ناامنی، ترور و اغتشاش استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته