دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم زاهدان در گفت‌وگو با آنا:

استیضاح وزیر در آستانه جام جهانی به صلاح نیست/ سجادی به دغدغه ها توجه داشته باشد

استیضاح وزیر در آستانه جام جهانی به صلاح نیست  سجادی به دغدغه ها توجه داشته باشد
نماینده مردم زاهدان گفت: با توجه به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال هستیم و هر دوره این رقابت‌ها ماهیت سیاسی بیشتری به خود می‌گیرد استیضاح وزیر در این شرایط به صلاح نیست.
کد خبر : 814245

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است، اما شرایطی که ما در حال حاضر داریم و در آستانه بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا هستیم و هر دوره که می‌گذرد ماهیت سیاسی بیشتر به خود می‌گیرد، این استیضاح به مصلحت نیست. به خصوص اینکه ما همیشه در جام جهانی شگفتی‌آور بودیم. ما در جهت تقویت بازیکنان، کادرفنی و کادرمدیریتی فدراسیون فوتبال باید ملاحظاتی داشته باشیم و شرایط را در نظر بگیریم.

وی گفت: البته که دوستان دغدغه‌هایی دارند و وزیر ورزش و جوانان باید به این دغدغه‌ها توجه داشته باشند. این نظر همه نمایندگان مجلس و مقامات هست و وزیر ورزش باید به آن توجه کند. اما من معتقدم این مسائل در یک فضای گفتمان در مجلس می‌تواند حل و فصل شود و نمایندگانی که قصد استیضاح وزیر را دارند در این جلسه به همراه سجادی شرکت و صحبت کنند. به هر حال الان ما شرایطی داریم که باید همه ارکان دست به دست هم بدهند تا حضور مقتدرانه‌ای در جام جهانی داشته باشیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل استیضاح دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی بوده است یا خیر، اظهار داشت: به نظرم ربطی به این موضوع ندارد. به هر حال وزیر ورزش با همه ورزشکاران دیدار دارد؛ البته من به سجادی گفتم بهتر بود با کل تیم دیدار می‌کرد تا یک ورزشکار. برخی ملاحظه داشتند و به او گفتند تنها با رکابی دیدار داشته باشد؛ این مسائل در بین ورزشکاران وجود دارد و معمولا ارتباطی بین آن‌ها و وزارت ورزش هست. 

مالکی عنوان کرد: ضمن اینکه ما در جهت جذب ورزشکاران و چهره‌های ورزشی به وزیر ورزش تأکید می‌کنیم. برخی چهره‌های ورزشی و به خصوص فوتبالی‌ها را باید جذب کرد، ما که خدای نکرده با دوستان قهر نیستیم. ضمن اینکه اگر این افراد جذب نشوند ممکن است تحت تأثیر مسائل دیگری قرار بگیرند. ما خودمان هم به این موضوع تأکید داریم که الان در آستانه جام جهانی شرایط حساس است و حتی دوستان در کمیسیون امنیت ملی به این موضوع معتقد هستند که همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته