دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای جلوگیری از اتفاقات آتی

استقلال روند پرداخت پول رضایتنامه محبی را به فیفا گزارش داد

استقلال روند پرداخت پول رضایتنامه محبی را به فیفا گزارش داد
باشگاه استقلال در ماجرای محمد محبی فیفا را در جریان تمامی اقدامات قرار داده است.
کد خبر : 814128

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه سانتاکلارای پرتغال چند روز قبل طی نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار بازگشت محمد محبی به این تیم شده چون در قراردادی که بین این باشگاه و استقلال منعقد شده آمده بود در صورت پرداخت نشدن اقساط در موعد مقرر این باشگاه می‌تواند بازیکن فوق را برگرداند.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، قرارداد محبی با استقلال یک ساله و به صورت قرضی است و این بازیکن در آخر فصل باید به باشگاه پرتغالی برگردد اما در مورد مطالبات باشگاه پرتغالی ما تمام اقدامات قانونی را انجام دادیم. حتی از روزی که مدیریت باشگاه تغییر کرد فقط 4 روز فرصت داشتیم که رقم قسط دوم را پرداخت کنیم که این اقدام را هم انجام دادیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: باشگاه مبلغ مورد نظر را تامین و حتی برای واریز آن اقدام کرد اما تنها 90 هزار یورو به حساب آنها رسیده و بقیه در چند نوبت برگشت خورده است. در این راستا حاضر شدیم پول نقد بدهیم یا حتی از طریق سفارت مبلغ را پرداخت کنیم اما چون این موارد در قرارداد گنجانده نشده آنها درخواست ما را قبول نکردند.با این وجود فیفا در جریان تمامی اقدامات ما هست و اسناد را هم داریم که پول را در موعد مقرر واریز کردیم. بنابر این نگرانی ندارم و مطمئنا با یک پیگیری مشکل محبی حل خواهد شد و او در آینده در جمع بازیکنان استقلال می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته