دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰ روز تا جام جهانی

برتری شاگردان کی‌روش در بازی نه چندان آسان/ نیکاراگوئه نصف تیم ملی را اذیت کرد

برتری شاگردان کی‌روش در بازی نه چندان آسان  نیکاراگوئه نصف تیم ملی را اذیت کرد
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی داخلی خود مقابل نیکاراگوئه به پیروزی رسید.
کد خبر : 813923

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مصافی دوستانه با یکدیگر داشتند که در پایان شاگردان کارلوس کی‌روش با نتیجه یک بر صفر برنده شدند.

داور: گل مراد سعد الله

اخطار: اسکار آکودو از نیکاراگوئه

اخراج:

گل: مهدی ترابی (۱۵)

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند(۶۲-سیدحسین حسینی)، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، میلاد سرلک(۶۲-مهدی هاشمی نژاد)، امید نورافکن (۶۲-امید ابراهیمی(۶۸- شجاع خلیل‌زاده))، مهدی ترابی(۷۸-سامان تورانیان)، وحید امیری و سید آریا برزگر(77- امیرعلی صادقی).

ترکیب نیکاراگوئه: الیر لوپز، ماروین فلتس، اریک تلز، داویلا، اسکار اکودو، جیسون کورونل، مونکادا، هارولد مدینا، مارلون لوپز، فلورس(۴۶- تالاوزا)، ترمینو.

نیمه نخست را دو تیم با رعایت جانب احتیاط آغاز کردند و در حالی که نیکاراگوئه در صدد محک تیم ملی کشورمان بود مهدی ترابی در دقیقه ۱۵ دروازه این تیم را باز کرد. در ادامه شاهد بازی برابری از سوی ایران و نیکاراگوئه بودیم و فرصت‌هایی به دست امد اما دروازه‌ای گشوده نشد. در نیمه دوم شاگردان کارلوس کی‌روش تلاش کردند تا بر توپ و میدان مسلط باشند و فرصت‌هایی خلق کردند.

در مقابل حریف نیز تلاش کرد تا به گل تساوی برسد اما هیچ‌یک از تیم‌ها نتوانستند به گلی برسند تا یوزهای ایرانی با کسب پیروزی در این مسابقه خود را آماده سفر به قطر و برگزاری اخرین مسابقه دوستانه مقابل تونس کنند. دیداری که پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته